Därför att jag nu suttit i ett par timmar renskrivandes mina anteckningar från Forever Young i Gävle. Snart klar, bara Human League kvar...
Vad har du mest av i bokhyllan, pocket eller inbundna böcker?
6 560 svar · 281 625 visningar · startad av magnusfeldth · sida 316 av 329
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →Därför att jag nu suttit i ett par timmar renskrivandes mina anteckningar från Forever Young i Gävle. Snart klar, bara Human League kvar...
Vad har du mest av i bokhyllan, pocket eller inbundna böcker?
Nej, inte just nu.
Har du akvarium?
Red: svar på frågan "Äter du surströmming?" då två råkade svara samtidigt.
Men svaret skulle även kunna passa på "Är du politiskt aktiv?"
Nej, men jag har haft för tio år sedan. Det får räcka så.
Vill du ha e-faktura eller pappersfaktura?
Nej, men jag funderar på att skaffa det så fort jag skaffat vettiga duschväggar. Då ska jag ta ledigt från jobbet och bara vara hemma och... duscha. Duscha duscha och duscha. Jag ska tömma Storsjön.
Har du hoppat fallskärm?
Med tanke på hur mycket pengar som skyfflas in i projektet så hoppas jag att de hittar det snart vi kan sluta leta och sluta bry oss. ;)
Fulham - ManUnited om en timme, visst vinner United den med 3-0?
3-0 blir det ja, till Fulham alltså. :moose
Nyss hemkommen från en flygdag på Gärdet, visst är det flyguppvisningar alldeles för sällan?
Nä, det ska vara en om en vecka här på Säve. ;)
Vet du var Northrend ligger utan att Googla på det?
Aldrig hört talas om, inte med den stavningen iaf. :P
Är sommaren körd nu?
Hur kan man inte ha hört talas om det. Det handlar om en vampyr Edward och en varulv Jacob, som båda blivit kära i en människa som heter Bella.
Nä, det ska vara en om en vecka här på Säve. ;)
Vet du var Northrend ligger utan att Googla på det?
Inte exakt, men låter som engelska, så i ett engelsktalande land skulle jag tro.
Börjar du skolan imorgon?
Nope, det var länge sen man gjorde det...
Outlets, skämmigt eller möjlighet att göra fynd?
Hur kan man inte ha hört talas om det. Det handlar om en vampyr Edward och en varulv Jacob, som båda blivit kära i en människa som heter Bella.
Twilight har jag hört talas om, men inte twighlight. :moose
Nope, det var länge sen man gjorde det...
Outlets, skämmigt eller möjlighet att göra fynd?
Twilight har jag hört talas om, men inte twighlight. :moose
ohh :r
På Outlets finns då vissa möjligheter att göra fynd.
Blir du irriterad då folk i denna tråd bryter mot reglerna (inte svarar på frågan i senast lästa inlägget, med reservation för att fler kan skriva samtidigt, och sen ställer en klar fråga som nästa ska svara på)?