Så länge man inte är en mördare, våldäktsman.. (våldtäktskvinna?) eller dylikt.
Har vi för veka straff i sverige?
6 560 svar · 281 625 visningar · startad av magnusfeldth · sida 310 av 329
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →Så länge man inte är en mördare, våldäktsman.. (våldtäktskvinna?) eller dylikt.
Har vi för veka straff i sverige?
Åtminstone för skeva när man får hårdare straff för narkotikainnehav än då man har ihjäl nån. :l
Sett nåt av fotbolls-vm än?
Det mesta, även om ett par av matcherna varit med ett halvt öga på grund av jobb och ofrivillig sömn. :e
Gjorde England en bedrövligt dålig insats ikväll?
Såg bara första halvleken på reklam-tv... jag orkar inte med så mycket TV. Nej, det var en spännande och bra match. Bättre än Frankrike - Uruguay... dom bara avvaktade i 90 minuter... Öken!!
Ska man kompilera biran med nötter eller dillchips?
Nötter. Dillchips kommer bara medföra extrajobb med sökvägar.
Kommer du missa Good morning, Vietnam som går på femman precis nu? :)
"Kompilera"?????? Det gör man med t.ex. kod.
Bärs och tilltugg avnjuter man.
Men nyttig som jag är svängde jag snabbt och säkert ihop ett par äkta hemlagade panerade fiskkroketter på torsk med svartpeppar och dill och sötade grönsaker i olja/balsamvinäger som gick utmärkt till veckans Kicki-Danielsson-Festis som hette Killawarra från Australien (lådvin, alltså).
Tänker du dansa lite hambo eller nåt på midsommar?
Kan inte men skulle vilja. Vore kul att dansa lite djävulskt och hedniskt runt stå.. "host" .. och tugga på några massmördade sillar. ;)
Vilken är din favoritsommarlåt?
Nu är det sommar, nu är det sol, nu är det... hur var det nu sen?
Hur många användarnamn på wF har du?
Nä, men av de jag känner som gör det är samtliga från Norrland. Märkligt folk det där. :e
Bor du "för nära" en McD/mAx/Sibylla/pizza/kebabhak?
Nix. Kvarskatt. Men jag har haft kul för pengarna jag lånat av er andra. :e
Har du beställt Viasat än?