Vem är du?
6 560 svar · 281 617 visningar · startad av magnusfeldth · sida 30 av 329
Frågan, av magnusfeldth
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →/red. Hoppsan.
"Vi har lov hela sommaren" - den mest älskade sången på skolavslutningarna i låg- och mellanstadiet! *nostalgi*
Kanske under sommarlovet. ;)
Vad tror du att folk av det motsatta könet attraheras av hos dig?
ögonen
fram eller bakbroms?
Muslimer, givetvis. För det säger HiDensity. (Eller inte ;)) Nej, jag tror nog att jag skulle vilja säga mitt gamla ex, faktiskt.
Vilken kontinent skulle du vilja ha en telporter till?
Vet inte om det räknas som Eurasien eller Australien, men den "försvunna världen" vore himla najs att kunna teleportera sig till. :)
Om du kunde trolla fram en uppfinning som gjorde livet enklare för folk, vad skulle det vara?
Nåt som gav människor träning automatiskt på nåt sätt, så alla skulle vara friska, krya och i toppform - alltid.
När var du på gymmet senast?
Typ när jag tränade bandy och fotboll senast. Och det var väl en fem-sex år sedan nu. Gym är inget för mig.
När skrev du en dikt senast?
För c:a 3 veckor sen, men nu är den upplagd på bloggen!
/r Jag har skrivit dikter sen dess också, dock finns de inte för allmän beskådan än!
Vad var det senaste jobbet du sökte, men inte fick?
Som informatör på ett kunskapscentrum knutet till Högskolan - fan, jag hade ju varit perfekt där! ;)
Bläck eller blyerts?
Just nu, vilket som - bara jag får komma bort från slasket! :e
Amerikansk fotboll eller baseball?