Vem är du?
6 560 svar · 281 617 visningar · startad av magnusfeldth · sida 297 av 329
Frågan, av magnusfeldth
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →Dålig ekonomi i Sverige med hög arbetslöshet och stigande priser t ex. Det pratas om att vi är på väg in i en sådan.
Tror du vi är det?
Jo, det verkar så, men har läst att matpriserna kan komma att sänkas i december eller åtminsstone stabiliseras, likaså bensinen, men jag vet inte egentligen.
Har du sålt alla dina aktier/fondaktier (om du har)? Eller kommer du att köpa?
Jag sålde de få jag hade 1999.
Det har regnat i flera dagar nu, men det gör ju inget. Eller hur?
Ja, ett eget som jag gjorde för inte alls så länge sedan... Skrev något i stil med "Snackälskar frågan" då trodde några att jag menade prata/konversera medans det handlade om godis,chips. :p
Tycker du om hackare?
Ja, då hackare hjälper till att öka säkerheten på det som bör vara säkert. Crackers har jag mindre till övers för.
Brukar du köpa lotter (som man kan vinna på)?
När jag får tillfälle, har man fått en någorlunda uppfostran sitter det i ryggmärgen.
Synd att morsan inte ser detta, uj så stolt hon skulle ha blivit... :e
Borde inte bostadspriserna ta och vända nedåt snart?
Det beror väl på om man tänker sälja eller köpa en bostad.
Hur länge har du bott där du bor nu?