Vem är du?
6 560 svar · 281 625 visningar · startad av magnusfeldth · sida 285 av 329
Frågan, av magnusfeldth
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →Någon typ av ledarskapsutbildning hade inte suttit fel. När man har kollegor som jag har så hade det suttit ännu bättre. :p
Ditt nästa jobb är...?
pluggar ju fortfarande men mitt sommarjobb var jag nöjd med
tycker du att du är rik eller fattig?
Inget av det, men jag är tillräckligt rik för att gå runt en månad utan problem trots slavlön.
Har du rätt upp och ner sagt upp dig någon gång?
Jajemensan började min semester i år med att göra det i ren frustration
Vad lägger du helst på grillen i sommar?
Du menar förra sommaren? Grillspjutet i stadsparken var gott. Det gör jag gärna igen.
Har du någon gång köpt ett plagg du inte gillat, men använt det bara för att du inte orkade byta det? :p
jag har fått en plagg jag inte gillat men använt det bara för jag inte orkar byta det
har du somnat på bion?
Hemskt äckligt grönt te.
Hmm..
Bästa film du någonsin sätt?
(Jaja,ganska vanlig fråga, jag vet).
Det har hänt och lär hända. Kör man saltvatten är det ju snarare helande. :)
Du ska åka till jobbet. Bussen tar dig hela vägen men tar 70 minuter. Tåget tar dig nästan hela vägen, men du måste gå 10 minuter för att komma hela vägen till jobbet vilket ger en total restid på 55. Vad åker du?
om det funkar att lappa ihop så gör jag det (smålänningen i mig..)
blir det bra väder till helgen?
Hoppas det blir gävligt bra väder här, men det är ju så olika på olika ställen.
Vad ska du göra i helgen?
Spela amerikansk fotbollsmatch mot Lugi Vikings, och förhoppningsvis fortsätta med att gå helt obesegrade genom säsongen. :)
Är glaset hälften fyllt eller till hälften tomt? (Säkert gammal fråga, men orkar inte gå igenom alla sidor.)
et bror på om man börjar på tomt och fyller det till hälften eller om det är fullt och man dricker till hälften.
skriver man ner eller skriver man upp?