Vem är du?
6 560 svar · 281 937 visningar · startad av magnusfeldth · sida 281 av 329
Frågan, av magnusfeldth
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →Alexander, jag tror mitt redan valda namn duger alldeles utmärkt... Var väl lite värre när man var liten. Då var det inte så hett.
Har du någon gång fäktats med värja? Om ja, när var första gången och tyckte du om det? Om nej, skulle du vilja göra det?
Sasch skrev:
Har du någon gång fäktats med värja? Om ja, när var första gången och tyckte du om det? Om nej, skulle du vilja göra det?
Ja, det har jag faktiskt, min fars gamla värjor, han lärde mig lite, men det var iofs länge sedan.
Du är på en relativt fin fest och äter, då hör du en vansinnigt rolig historia, som gör att du måste gapskratta med all maten i munnen, tvingar du dig att låta bli eller skrattar utan att tänka på hur det ser ut?
Det beror på. Är det på en fest med släktingar och vänner så Ja. Annars, med folk som man inte är bekanta med sväljer jag sen skrattar.
Vet du vad hamachi är?
Ja, jag har själv använt det.
Klockan har passerat stängning och den sista kunden lämnar den utifrån låsta butiken. När kund passerar utgången passar en utifrån på att slinka in för att "ställa några korta frågor". Vad gör du?
talar vänligt men bestämt om för kunden att affären är stängd och att denne får återkomma.
är det alltid fel att be en kund att fara och flyga?
Jag anser det finns några få tillfällen man kan erbjuda en kund en semesterresa till Spanien (eller någon annan varm plats som odlar peppar).
Monarki? Ja/Nej?
För traditionens skull ja, men vem har sagt att man måste stå fast vid sådana?
Har kunden alltid rätt?
Oja, those were the days när man spelade in blandband och lyssnade på musik i en turkos (!) freestyle - men helt plötsligt gick musiken bara fortare och fortare? Ah, bandet hade gått av och snodde upp sig kring ena matarspolen... Fram med saxen! :e
Visst var väl musiken bättre på 80-talet? ;)
Svårt att svara på det beror på sort. Men över lag nuförtiden dricker jag mellanöl
Har du tröttnat på potatissallad till grillat om sommaren?
Uh, Cider tror jag nog. Öl är ingen jättehit alls hos mig. Fast kanske ändå. Haha, kan inte bestämma mig nu. Men lutar nog mer åt siderhållet för tillfället.
Rödmålat vardagsrum eller blåmålat?