Nej, men balkongen smäller till när det är -20 grader :P
Vilken utbildning skulle du vilja gå just nu?
6 560 svar · 281 625 visningar · startad av magnusfeldth · sida 274 av 329
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →Nej, men balkongen smäller till när det är -20 grader :P
Vilken utbildning skulle du vilja gå just nu?
Zaiman skrev:
Motionerar du ofta och vad?
Försöker gå minst ett par timmar varje dag.
Vad föredrar du, helg eller vardag ?
helg såklart, ligga i soffan i morgon- rocken hela dagen är väll vad alla vill?
Vad föredrar du, husbil eller husvagn?
Jag vet inte, har aldrig åkt i någon av de, jag har varit inne i en husvagn innan men aldrig husbil.
Vad har du under din säng?
En liten Yoggi som följs upp av en macka och en Cola på jobbet vid niotiden.
Vad heter/hette din farmor?
nej, eller dvs när jag hade lektioner, då gick jag aldrig.
Den ultimata snack älskar frågan:
Chips eller Godis!?
Älskar snack att fråga saker? Eller va? Du kanske hoppade av lite för många svensklektioner. :e
Chips är dock utan tvekan det godaste att knapra på. :)
Jahapp, då var den här tråden död. Grattis, silfver! Svårt att gå vidare nu när det inte längre finns någon fråga att svara på. :p
Kör inte bil utan åker tåg, inte bära hem varor i plastkasse, pappersåtervinning.
Vad gör dig till en miljöbov?
inte nu längre!
fiol eller säckpipa?
Säckpipa på grund av det rockiga namnet!
Silfver: Snack menar jag med t.e.x godis och chips, som då stod på tal. :)
Vista eller xp?
xp
Du ska råna en bank fast allt skiter sig totalt!
1. Du går in säger åt alla att lägga sig på golvet tar pengarna och sjuter ett varningsskott då du kommer på att en en unge (son/lillebror) har bytt ut din pistol mot en såpbubbelpistol du blir utskrattad och polisen kommer och tar dig.
2. Du får pengarna men när du står i kasan och tar emot pengarna i säcken upptäcker att en polisstyrka har smugit sig på dig bakifrån och står med en pistol hårt tryckt mot din ryggrad.
vilken situation vill du hälst befinna dig i?