meza skrev:
Petronella
Läser du någon morgontidning, isf vilken?
Nä du... dåligt med det.
Vad brukar du ta till för att få tiden att gå då du tex åker buss eller tåg längre sträckor ?
6 560 svar · 281 625 visningar · startad av magnusfeldth · sida 256 av 329
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →meza skrev:
Petronella
Läser du någon morgontidning, isf vilken?
Nä du... dåligt med det.
Vad brukar du ta till för att få tiden att gå då du tex åker buss eller tåg längre sträckor ?
Lindström skrev:
Nä du... dåligt med det.
Läsa någon bok eller månadsmagazin.
När införskaffade du din första dator?
Jag köpte min första egna burk 1997, men första burken som stod hemma kom 1994 (en Dell, 486 SX33:a med 4Mb RAM, 210mb hdd och 512kb integrerat grafikminne som kördes mot en "lågstrålande" 14" CRT-skärm - det var tider det! :birp )
Använder du en smartphone?
Dryden skrev:
Jag köpte min första egna burk 1997, men första burken som stod hemma kom 1994 (en Dell, 486 SX33:a med 4Mb RAM, 210mb hdd och 512kb integrerat grafikminne som kördes mot en "lågstrålande" 14" CRT-skärm - det var tider det! :birp )
Använder du en smartphone?
Nix.
Har du stökigt hos dig nu?
Nej.
Jag förutsätter att svaranden, som de flesta, har både fast och mobil telefon. När du är hemma och ska ringa ett samtal, vilken telefon tar du och varför?
b242569 skrev:
Nej.
Jag förutsätter att svaranden, som de flesta, har både fast och mobil telefon. När du är hemma och ska ringa ett samtal, vilken telefon tar du och varför?
Jag stängde mitt fasta abonnemang för någon månad sedan, då det var en relativ hög fast avgift, och det har blivit så billigt att ringa med mobilen, så jag har endast en mobil.
Vad har du för ISP?
meza skrev:
Jag stängde mitt fasta abonnemang för någon månad sedan, då det var en relativ hög fast avgift, och det har blivit så billigt att ringa med mobilen, så jag har endast en mobil.
Vad har du för ISP?
T3
I vilket län bor du ?
Det har varierat utan att jag direkt har flyttat! Malmöhus Län (12) har det nog varit,
nu är det Skåne Län (16). Ja jag vet inte hur de får till det.
Vilken är den klurigaste frågan här på wF och denna tråd?
Alltid, och ofta osäker på om jag har rätt eller fel.
Har du ett favorittäcke eller en favoritfilt som du trivs att sova med? :)
nä, men en favoritkudde. Den är hur gammal som helst! Jag ska ha den resten av livet... :e
Audi eller Volvo?
a-kassa
Bästa filmcitatet enligt dig? Just nu är min favorit "Are you kidding, my guy is scare.. he is so scary that when he tries to sleep, the sheep count him" eller nått åt det hållet.
Tycker väl att vissa detaljer är snyggt i rostfritt men inte helt. Blir det för mycket rostfritt i ett kök t.ex, så kan det ju likna inredningen i en obduktionssal.
Lyxig tryffel eller vanlig mjölkchoklad?
Svårt beror på tillfället och humöret. Men oftast räcker det med vanlig mjölkchocklad.
Lyxigare fisk(typ forell) eller alaska pollock?