Diggiloo så klart, man tar ju alla chanser att kika på Linda Bengtzing... ;)
Tidigt eller sent?
6 560 svar · 281 617 visningar · startad av magnusfeldth · sida 248 av 329
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →Diggiloo så klart, man tar ju alla chanser att kika på Linda Bengtzing... ;)
Tidigt eller sent?
Håller på och renoverar konstant :e bli aldrig färdigrenoverat.
Kommer du skaffa VVV inom kort? (Villa Volvo Vovve)
Har haft allt, håller på att avyttra resten.
Har du tänkt på att redusera prylarna runt omkring?
Helt klart vanlig. Ser bäst ut i bokhyllan. ;)
Vilket är det dyraste plagg du har och vad kostade det?
Haha, jag vet inte, köper väl ändå hyfsat billiga saker, men jag tror att det dyraste plagget jag har är nog min FredPerry "Jacka/Tröja", jag köpte den inte utan fick den av min bror i julklapp, han hade dessutom köpt den INNAN FredPerry blev poppis och dyrt så jag tror han la 5-600 hundra på den då, nu kostar den väl 1000 ungefär? Haha...
Elektronisk musik eller Gotisk rock?
Elektronisk musik, finner det lättlyssnat och mönsterbrytande i dagens i övrigt R'nB -späckade tillvaro
Vad spelar du på för Hcp? (golf)
Helt handikappad när det gäller golf :e
Vilket rödvin gillar du bäst och till vilket tillfälle?
Ja, men inte för länge.
Har du dumpat någon via snabbmeddelanden någon gång (SMS, ICQ, Messenger och/eller liknande)? :OO :r :e