Vem är du?
6 560 svar · 281 625 visningar · startad av magnusfeldth · sida 233 av 329
Frågan, av magnusfeldth
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →Innebandy. Tyvärr har jag ingen att spela med. :( (vill helst spela lite mindre seriöst)
Vilka sporter har du utövat hittills?
Föreningsmässigt har jag spelat och spelar fotboll (i totalt ~15 år), terränglöpt som knatte och avverkat två träningspass i badminton när jag var 11. Det är nog allt tror jag.
Har du vinnarinstinkt?
Just vinnarinstinkt vet jag inte, men jag är envis som synden - det är väl alltid nåt? ;)
Vad var det senaste tillskottet hos dig i elektronikväg? Nytt tangentbord, ny tv, ny radarvarnare..?
Jag är kluven... Lika fånigt dyrt som det börjar bli med skivor, lika mycket skulle jag sakna inlagan med texter osv om jag köper filer... :l
"Vanligt" eller ergonomiskt tangentbord?
Obelix din mellanpostare! ;) Schäfer, mops... whatever. :e
Jag googlade efter ergonomiskt, för det låter som något miljöpartiet skapat, typ ekologiskt tangentbord :L Nja, jag har vanligt.
Om det fanns en tidsmaskin, till vilken århundrade skulle du åka då, dvs endast bakåt i tiden?
1900-talet e Kr. Det är ju inte så främmande.
Önskar du att det fanns tidsmaskiner som man kan åka både bakåt och framåt i tiden med?