0,7mm får man väl räkna som tunn antar jag. ;)
Brukar du utnyttja långhelger för att åka och hälsa på folk, typ föräldrar, släktingar, polare eller ligger du hemma på sofflocket och pillar dig välförtjänt i naveln i fyra dar?
6 560 svar · 281 617 visningar · startad av magnusfeldth · sida 220 av 329
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →0,7mm får man väl räkna som tunn antar jag. ;)
Brukar du utnyttja långhelger för att åka och hälsa på folk, typ föräldrar, släktingar, polare eller ligger du hemma på sofflocket och pillar dig välförtjänt i naveln i fyra dar?
Jag har rätt långt till min släkt och föräldrar så nej, inga långhelger till sånt utan då blir det mer planerade veckoresor.
Har du fått med dig något riktigt skabbragg hem någon gång?
Hittade en fiskgratäng i frysen. :)
Har du några roliga tillstånd eller liknande, utöver ett eventuellt körkort för bil? Typ traktorkort, varmluftballonglicens osv...
License to kill. Men utöver det så har jag nog inget speciellt... (Visst är det surt när någon sabbar en så bra fråga? :e )
Borde du pluggat till något annat?
Bara licens för att få skriva på wF. ;)
silfver skrev:
Borde du pluggat till något annat?
Nej.
Hur ser dina badkläder ut?
Ett par Nike-shorts, inköpta i Juves shop i Turin.
Avlägsnar du kroppshår från andra ställen än huvudet (bröst, ben, armhålor etc)?
Nej, men jag vet att jag ska göra det och jag vet var jag ska göra det.
Kommer jag att vara klarvaken när jag ska upp klockan kvart över sex?
Inte en chans!
Skulle du varit lika trött som Dryden om du gått upp så sent?
Ja, sent! En annan väcks av klockradion kvart i sex varje morron... :x
Ja, väldigt trött, kvart i sex låter som en omänsklig tid.
När fick du din första kyss? Var den pirrig, pinsam eller något annat, berätta. :f
På riktigt var väl på mellanstadiet. Otroligt hypat för inte så mycket. :p ;)
Har du en Sony Ericsson T630 att sälja fort och billigt till mig? ;)
Nej tyvärr. ;)
Vilken är den värsta skräckfilm du sett, som du inte kunde sova efter att ha sett?
(För mig är det en film med bruce lee, blodigt värre. Minns inte vad den heter)
Jag tror not det var "Det" av Stephen King (det var väl han) - asså den med läskiga clownen...
När var du senast i Skåne?
När jag beslutade att jag ska flytta 30 mil för att flytta ihop med min pojkvän. :)
Vad ångrar du just nu?
Jag har nu slutfört putsning av alla fönstren. Duktigt tycker jag
Skall nu inhandla litet bord/hylla för montering under skrivbordet så man får undan saker
Har du sladdfrosseri eller allergi?
allergi....
gömmer du så mycket som går av sladdar mm för att underlätta städning eller av annan anledning?