Ja, väldigt lyckad på sitt sätt. Träningsmatch, följt av lugn och ro. Riktig slappardag.
Brukar du ha musik på när du ska sova?
6 560 svar · 281 625 visningar · startad av magnusfeldth · sida 219 av 329
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →Ja, väldigt lyckad på sitt sätt. Träningsmatch, följt av lugn och ro. Riktig slappardag.
Brukar du ha musik på när du ska sova?
Japp, Winamp har ständigt några lugna låtar på rad i slutet av playlisten. (y)
Tror du att du kommer gå på något skämt idag?
Förr i tiden hade jag inget emot mycket långa färder på natten, numera tror jag att mitt öugnare tempo, OK andra inlägg tyder på motsatsen, men dagen är numera att föredra, just för mig.
Tänker du gå ut och bara njuta av Vårsolen idag?
Neej nu kommer aprilvädret med snö och regn...
Blivit lurarad eller lurat någon idag ? (1 april)
Pest eller kolera? Jag väljer ödlor i så fall. Har mycket svårt för ormar.
Hur ofta brukar du tvinga dig själv att sitta upp, trots att ögonen hänger till knävecken och du konstant gäspar och bara längtar efter sängen?
Inget direkt planerat. Det får bli som det blir, jag har ingen större relation som påsken som högtid ändå.
Påskpyntar du lägenheten eller gör som du jag och skiter sonika i både det och julens allt krimskrams?
japp, för mig känns både påsken och julen fullständigt överdrivet.
då jag jobbar inom handeln så är man less när det verkligen är dags för dessa högtider.
Är ditt humör på topp nu när våren är här?
Vadå semester? Jag har det ju så här jämt! Varför då fundera?
Ställer du ibland väckarklockan lite tidigare, bara för att kunna ta det lugnt? Inte helt fel!
Ja, det gör jag men det är ofta jag genomskådar tillfället och sover längre i alla fall. ;)
Är du en ögontjänare i trafiken? Det vill säga, något i stilen med att blåsa på i 130, sakta in inför fartkameror för att sedan blåsa vidare i 130?
Då jag har varit i thailand och kambodja i veckan så JA, jag har fått färg i veckan. (först röd färg, sen lite brun färg)
Varför är samhället så att man ska få färg, får man inte vara blek?
Nej, det är bara britter som får vara bleka.
Använder du en tjock eller tunn märkpenna för dina CD/DVD-skivor?