Vem är du?
6 560 svar · 281 617 visningar · startad av magnusfeldth · sida 218 av 329
Frågan, av magnusfeldth
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →Att jag sade upp mig från ett för all del kul jobb, men med värdelösa arbetstider och en chef som bara blev knäppare och knäppare. Jag är än i dag inte i närheten av samma lön, men jag har inte ångrat det en sekund!
O'boy eller hemrörd kakao?
How are you doin'? :p
Strålande solsken ute. Ska man jobba eller ta en kaffe och sätta sig nere vid sjön och njuta?
Nej, republikanerna har sett till att det aldrig kommer snöa igen, någonsin.
Hur många timmar skulle ett idealdygn ha för dig? Markant färre, markant fler, eller ungefär samma?
Ungefär samma. Det fungerar rätt bra faktiskt.
När blev du, som bilist, stannad av polisen senast?
Never happened... än iaf :P
Ponera att du skall bli full. Vad dricker du. Öl eller sprit (drinkar)?
Smörjer upp maskineriet med några öl, sen blir det findrinkar typ kaprinja (mycket bök med att muddla lime, krossa is osv) och efter några såna brukar det spåra ur med galet kompetenta White Russians, mer öl och/eller cider, shots, det mesta... Sist av allt brukar det bli vatten vid diskbänken. :e
Rätt eller fel att bänka Chippen i kväll?
Det var nog fel eftersom ingen svarade på det direkt.
Ska denna tråd inte dö ut måste man ställa frågor som är lätta att svara på, eller vad tycker du?
När man gissar rätt på första försöket. :P
Vad rullar det för musik hemma hos dig denna lördagkväll?
Tv är på och jag drömmer mig ibland tillbaka till tiden man kunde köra The Race på nästan full volym.
Ska jag om eller avinstallera Vista?
Avinstallera det eftersom du mest troligt inte alls har nån användning av det..
Ska jag ta två eller 7 glas vin till, eller rent av dricka rent brännvin?
Videokameran, så kan ditt barn se det när han/hon blivit vuxen, under studentfesten. :birp
Vilka slags strumpor använder du? Tjocka eller tunna Vilken färg föredrar du eller är du strumplös? ;)
Helst inte för tunna, gärna blommiga. Mest för att jag gillar blommor, inte för att andra ska tycka det är snyggt. ;)
Vad var det senaste du använde, innan du satte dig vid datorn nu och skrev på wF?