Hm. Jag startade en skogsbrand. Det var inte riktigt avsiktligt. :p
När är det dags att bada utomhus?
6 560 svar · 281 617 visningar · startad av magnusfeldth · sida 217 av 329
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →Hm. Jag startade en skogsbrand. Det var inte riktigt avsiktligt. :p
När är det dags att bada utomhus?
Jag badar utomhus i princip varje onsdag i Havet, Öresund, Råå.
Sedan beror det ju på vart man är!
Var vill du bada utomhus? Och varför startade silfver en skogsbrand?
1. I Mälaren eller Vättern givetvis. Mälaren är hemmasjön och Vättern är så jävla kall att det går snabbt. :e Saltvatten går fetbort!
2. Han startade den för att han inte trodde det skulle gå. ;)
Källsorterar du?
Jo, sådär, slarvar ibland. :l
Vilka av wF smileyserna (Hur det nu stavas på svenska, he he :p ) gillar du bäst, nämn gärna 4 stycken. :)
Beror på vilka som spelar, får kolla tidningen. Gillar f.ö hockey. :)
Hur ofta badar/duschar du, är det varje dag eller en g/veckan, kanske mer sällan? :e
Nej, men några slynglar till ungdomar skulle må bra av lite hagel i röven så de gör något av sitt liv.
Har du fördomar?
Dryden skrev:
Nej, men några slynglar till ungdomar skulle må bra av lite hagel i röven så de gör något av sitt liv.
Har du fördomar?
Nej.
Bor du hemma ?
Är väl ganska anpassningsbar, men det är alltid skönt att vara för sig själv några timmar per dag.
Hur mycket egen tid har du i snitt på en vecka?