Vem är du?
6 560 svar · 281 647 visningar · startad av magnusfeldth · sida 203 av 329
Frågan, av magnusfeldth
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →Man skulle legat hemma och vårdat bakfyllan istället för att tvingas upp och jobba vid sju... :x
Ska du gå hem snart?
Hyggligt, jag är en nästintill fanatisk användare av versionshantering, så det är ingen större ansträngning att göra en kopia av repositoryn, eller att ha den på ett annat medium än filerna man jobbar med.
När var senast du blev med något för att du inte backat upp det?
Jag blev indirekt drabbad... Det var för 1½ år sedan när jag skulle göra en ominstallation av min sambos dator. Jag flyttade allting som skulle sparas till en "brännes"-mapp, bootade om med XP-cd, bekräftade formatering och en sekund senare insåg jag att jag glömt den lilla detaljen att faktiskt bränna ut det som fanns i "brännes"-mappen..... :x
När var du senast hos tandläkaren?
Har inte druckit något på länge. Men det smakade jävligt bra i Byron Bay kan jag lova. Fråga Anders! Den söta tjejen som serverade det gjorde säkert sitt hon också. ;)
Bästa radiokanalen?
Radio Match, salig i åminne... Tills den återuppstår får det bli Mix Megapol, mest för Äntligen Morgon med Adam och Gry! (y)
Sämsta radiokanalen?
Rix FM. Skräpskit. Jag kan faktisk inte för min värld förstå hur folk, levande människor, kan lyssna på kanalen dag ut och dag in.
Vilket språk - svenska, engelska, tyska och franska borträknade - skulle du vilja kunna flytande?
Det får väl bli 6 då. :p
Vad får dig att tro att jag ska spendera hela kvällen genom att tänka på ett tal?!
jadu silfver .. du är ju inte som alla andra? ;)
själv ska jag fixa laxburgare nu och ladda alla batterier jag har så jag kan fota riiiiiiiktigt mycket imorgon på Berns (https://www.mondaybar.com) :bire
Eftersom senaste inte innehöll en fråga...
Vad var det minst vettiga du gjorde idag?