Vem är du?
6 560 svar · 281 625 visningar · startad av magnusfeldth · sida 196 av 329
Frågan, av magnusfeldth
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →Ja, ormar och trånga utrymmen. Med andra ord är jag rätt stolt över att ha haft en boa (eller var det en pyton?) runt halsen. :)
Vilket är det mest påtagliga du ärvt från dina föräldrar? Kan vara allt från utseende till beteende.
Ingen aning. Pappas matlagningsskills kanske? :)
r\ Oj, lite sen.
Nej.
Vilken lem skulle du klara dig utan?
Ingen? ;)
Sitter du och skrattar för dig själv om du ser något rolig och det inte är någon annan i närheten?
Det vet du ju :P
Jag äter det mesta som inte tar längre tid än 5 minuter att förbereda. Nudlar, piroger, panpizzor, you name it :P
Hur mycket sover du i snitt per natt?
Det vet ju du!
Att du alltid ska finnas vid min sida, idag, imorgon, och för alltid!
Vad gör du helst på din fritid?
helst andras. dumt att slita på sin egen :P
vad är det segaste modemet som du tvingats arbeta med?
Ett modem med uppringd uppkoppling på 56 k, men nu jar jag bredband via bredbandsbolaget.
Har du bredband?
Ja, naturligtvis har jag också märkt problemen på bredbandsbolagets hemsida. Under länken Kundsrvice står detta:
problem att nå sidan "Mitt Konto" på bredbandsportalen.
Vi har förnärvarande en driftstörning på vår Bredbandsportal rörande sidan "Mitt Konto" Felsökning pågår av leverantör. mailen kan du nå via denna länk. https://webmail.bredband.net/ Mvh Bredbandsbolagets nätövervakning
Öppnar du e-post via program som Outlook e dyl? Sedan jag skaffade ny dator använder jag bara bredbansbolagets hemsida.