Fotboll, som jag återupptog i höstas. Händer väl emellanåt att det blir ett innebandypass och badminton också.
Vad bryter du helst, höger ben eller höger arm?
6 560 svar · 281 647 visningar · startad av magnusfeldth · sida 189 av 329
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →Fotboll, som jag återupptog i höstas. Händer väl emellanåt att det blir ett innebandypass och badminton också.
Vad bryter du helst, höger ben eller höger arm?
höger ben, jag har redan brutit höger hand och det var störigt att inte kunna göra saker med båda händerna. så skulle jag bryta nått (igen) så skulle jag vilja prova nått nytt :P
vad är högst upp på dagens "borde-lista"?
arrangör av idrottsevenemang.
Du får välja vad du vill, en sak som skulle ändra din vardag. Vad?
För att störa så många som möjligt.
... eller för att försöka bevisa för sig själv att man inte är så gammal som man egentligen är...
Kille: Har du hår på bröstet?
Tjej: Vad har du på dig nu?
:p
Jag är ohyggligt trött (Nytt jobb med 3½ timme pendling per dag)
Är du nöjd med din figur/kroppsbyggnad?
Nästan, men fotbollsträningen/försösongen borde fixa en del av det återstående. :p
Du måste amputera men vad väljer du - tre tår eller tre fingrar?
Nej, det är ju då man ska mysa under filten och glo på massa film och sådär. Mystider!
Ja, smågodis när jag var liten.
När du lagar mat, vad blir det oftast då?
r/ Svarade på fel fråga. :e
Tyvärr enklast möjliga eftersom jag är matlagningslat. Jag kan ju om jag vill och jag vet det, men hur ofta vill jag? ;)
Vad föredrar du - ICA, Willys, Coop eller Hemköp?
Tja, jag har en halv minuts promenad till Willys, och dessutom har de bra varor till bra priser, så det får bli Willys.
När fyller du år, och när skulle du helst vilja fylla år?
Jag gillar midsommar. God mat och vanligtvis bra väder.
Det regnar och är grått ute. "Fasen, nu kan jag inte vara ute" eller "Wiie, nu har jag en anledning att inte gå ut"?
Det regnar ju inte ute ;) Bara 8 - och iskallt.
Klart du ska gå ut ;)
Vad har du för mobiltelefon som du använder dagligen?
En HTC S310 med Windows Mobile. Mycket trevlig telefon.
Jag menade _om_ det skulle regna och vara grått ute naturligtvis :P
Vad föredrar du i din mobiltelefon? Kontantkort eller abonnemang?