Vem är du?
6 560 svar · 281 625 visningar · startad av magnusfeldth · sida 184 av 329
Frågan, av magnusfeldth
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →Jag tycker du ska fråga om Greger är ett fint namn. Men, eftersom du inte lär göra det så...
Tycker du att Greger är ett fint namn?
jo på det hela taget har det varit en bra helg, men jag tror att nästa blir bättre
vad får dig att ledsna på det du gör?
När inget går som jag vill, när allt bara går åt helvete helt enkelt!
Vad får dig att må riktigt bra?
Ett par Converse-dojor. Har inte köpt nåt annat sen dess. :bire
Har du elementen på hemma eller gillar du när det är lite kyligt?
Jag har elementen på, det blir ohälsosamt kallt annars. Förstår inte hur det kan vara så, mina fönster drar inte eller något så... skumt.
Har du åkt långfärdsskridskor någon gång?
Nä jag e kass på skridskor.
Har du nån gång råkat besvikenheten lysa igenom när du fått en riktigt dålig/konstig present?
Det har den säkert gjort, utan att det varit medvetet. Men när, var eller varför kan jag inte komma på.
Ska det i ansiktet vara lenrakat, tredagars eller helskägg på pojkar/män?
Helst olika på pojkar och män. För killar från min ålder och uppåt så råkar jag vara väldigt förtjust i mustascher. Med eller utan skägg. :)
Brukar du stryka din tvätt?