jajemen, jag siktar på fulkategori nio. det är ju bara ett steg ;)
hur kommer det gå med ditt fultal?
6 560 svar · 281 943 visningar · startad av magnusfeldth · sida 173 av 329
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →jajemen, jag siktar på fulkategori nio. det är ju bara ett steg ;)
hur kommer det gå med ditt fultal?
Jag väntar ett år och ger en årskrönika i ämnet då istället för att komma med en prognos idag. :p ;)
Har du någon gång somnat "i sängen"?
Frisk och laddad inför kvällens aktiviteter (dvs discobowling, käk, innebandy och sen avslutning med alkohol och bastu!)
Har du något jobbigt "moment 22" i ditt liv just nu?
jättemoment 22 - jag har inte kunnat dra in så mkt i företaget [eftersom jag flyttat] så jag är pank, men jag kan inte ta ekonomiskt bistånd för att jag har ett eget företag, så jag är fortfarande pank.
har du glömt nått idag?
Ja, att kolla om DVD-spelaren här var en + eller -. Den var naturligtvis en + och jag köpte en -skiva. (y) ...eller inte.
Är svordomar lösningen på alla problem som uppstår?
Mest barnslig än så länge, barnkär kommer väl med åren, förhoppningsvis. ;)
Hur många skivor (cd/dvd) har du bränt totalt? Höfta!
Tja, av vad jag såg på nyheterna i går verkar den vara i Damaskus... :q :bla
Skickade du några julkort i år?
Jag har råkat glömma nycklarna 46mil från där jag hade behövt dem.
Vilket forum "hänger" du mest på?