Vem är du?
6 560 svar · 281 625 visningar · startad av magnusfeldth · sida 157 av 329
Frågan, av magnusfeldth
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →Tält rules, speciellt på vintern.
Har du tältat på vintern någongång, utan kamin så lumpentält räknas inte.
Skulle inte ens få för mig att tälta den vackraste dagen på året. Inte natt heller...
Hur ser ditt soffbord ut?
Ja, sånär som på en liten detalj som framkallar ångest såfort jag tänker på det.
Hur många syskon har du?
Hur kan man svara "En och en halv" på hur många syskon man har? Är det ena syskonet delat på hälften, eller fattades en del vid födseln?
2 riktiga syskon, och 2 som jag har tagit för vana att kalla för oäkta syskon då vi egentligen saknar blodsband.
Betydligt roligare och mer intressant är att försöka räkna upp hur många vänner man har, eller har haft de senaste 5 åren i sitt liv. Någon som kan? ;)
Vänner? är det som man spelar wow med eller är der som som är sura på en för att man spelar wow? :)
Intimrakar du dig?
Ja det är det garanterat, dock inte jag.
Vilken frukt tycker du är godast?
Fairytale: Ett av mina syskon är ett halvsyskon, så enligt mattematikens regler så blir ett syskon + ett halvsyskon = Ett och en halvt syskon. ;)
Snus och cigg, men det är historia nu. Ciggen la jag av med för två år sedan och snuset för tre månader sen. (y)
Roligaste/tråkigaste ämne i skolan?