Vem är du?
6 560 svar · 281 617 visningar · startad av magnusfeldth · sida 129 av 329
Frågan, av magnusfeldth
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →Ja det har jag faktiskt :)
caya: du bara förstör men tänker inte lyssna på dig ska köpa mig en pizza endå...
ja det är klart om du kommer hit och laga mat åt mig så kan jag tänka mig att skippa pizzan.. :P
Jag kommer inte på någon fråga.
Vad tycker du jag ska ställa för fråga?
men hörrdu Mikael, du kan ju inte hålla på att ljuga mig rakt upponer på datorn :p
klart du ska skippa pizzan nu
jag tycker du ska ställa en fråga där du kan lyssna på svaret.
är det sant? får jag verkligen komma hem till dig och laga middag?
Ja det är klart att du får det men det finns en nakdel med det hela.. :P
Du måste diska först :p
Men om jag tar pizzan idag och skippar den på lördag då är det ju ingen fara.. :P haha
Tror du caya blev lite uppspelt när jag erbjöd henna att komma hem till mig och laga mat?
nej
såg du inte att jag drabbades av både apati och afasi när jag tänkte på att laga mat åt Mikael?
Nej, men mitt städskåp har (eftersom jag alltid fixar nya påsar när jag handlar). :p ;)
Persienner eller rullgardin?
Både och, persienner i kök och vardagsrum, rullgardin i sovrummet.
Var tar mörkret vägen då man tänder en lampa?
Jag tror (eller snarare vet) att jag är en som har en PS2 som dock inte är aktuell för byteshandel. ;)
Varför finns det inga större ställen i Östersund som säljer gamla Xbox:ar?
För att de har valt att lägga det på mindre ställen.
Kommer det nåt bra på TV ikväll tycker du?