Little Miss Sunshine! Såg den i San Francisco. Kan verkligen rekommendera den! :)
Hur ofta dansar du och vad?
6 560 svar · 281 647 visningar · startad av magnusfeldth · sida 127 av 329
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →Little Miss Sunshine! Såg den i San Francisco. Kan verkligen rekommendera den! :)
Hur ofta dansar du och vad?
Redbull & vodka, en sexa. Enkel och hyfsat god. Drack dock en god syrlig drink igår som jag inte har namnet på dock. ;)
Hur ofta laddar du din mobiltelefon (med ström alltså)?
Batteriet har ett par år på nacken, så det blir väl var tredje dag eller så.
Härligt med måndag igen?
Att det är så mycket bensindrivna bilar. Tänk vad lugnt och skönt om folk kunde promenera, cykla och åka tåg mer eller ha elbil.
Vad gör du för miljön?
jadu det är en bra fråga.. tycker vi säger att det inte finns några måndagar längre.. ;p idag är det tisdag.
Varför är det så dåligt väder ?
Jag vet inte...
Vad fick du till middag?
En sjuttiospännslunch på Gamla Teatern. Klart godkänd mat. :)
Är det overkill att ha två fungerade möss installerade och fungerande samtidigt till samma dator?
Oj, det är många... Hälsar på kunder i butiken, morsar på chaufförer som kommer med leveranser, svarar i telefon, ringer kunder... Ett hundratal? :e
/red
Men Jerpa, din fan... :e
Japp, it comes with the job... ;)
Har du sett nån polis idag (det ska ju betyda tur)..?