Har en halv påse med jordnötsringar liggandes. Den lockar. :)
Hur många klockor har du i ditt hem?
6 560 svar · 281 647 visningar · startad av magnusfeldth · sida 115 av 329
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →Har en halv påse med jordnötsringar liggandes. Den lockar. :)
Hur många klockor har du i ditt hem?
Nej, men en extern sådan. Ett av mina bättre datortillbehörsköp de senaste åren.
Solnedgång eller soluppgång?
Soluppgång. Det är härligt att gå upp tidigt på morgonen, man är ensam och så är det så tyst och skönt.
När såg du solen gå ner eller upp senast?
Jag såg solen gå ned idag och passade på att fota lite i det sköna ljuset som blev.
Kan du skälla ut folk offentligt eller tar du det "bakom kulisserna"?
..jag kan göra det offentligt om det faller på. Men det är snyggare att göra det inför 4 ögon.
Varför drabbas vissa av mer "skit i livet" än andra?
Letat på hemnet efter nya attraktiva lyor. Dock utan resultat.
Brukar du tvinga dig själv att vara vaken, trots att du är trött som en överkörd och möglig utter?
Ja, hämtat en av våra kostant krånglande bärbara från service. Lika spännande varje gång :bla
Ja, det händer titt som tätt. Får alltid betala morgonen efter.
Om du äter frukost, vad blir det?