Vem är du?
6 560 svar · 281 625 visningar · startad av magnusfeldth · sida 109 av 329
Frågan, av magnusfeldth
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →kaffe, juice och en galet grov macka med ost och gurka...
svårt att äta frukost, brukar ta en timme efter jag vaknat innan jag gör det och säkert en timme att äta upp den :p
favoritlåt just nu?
Jag vet inte riktigt vad som menas med jordnära, så jag kan inte svara :(
Hur många datorer har du?
6 stycken, varav 3 som extra plats, 1 nedladdningsdator och 2 "användardatorer" äsch... vad snabba ni var nu då
nja alltså fåfäng vet jag inte, jag är mån om mitt utseende men jag håller inte på och toksminkar mig när jag ska till konsum ;)
hur många datorer har du då?
Precis fått en ny så nu är det 4 st.
En bärbar, en som nedladdningsdator, en arbetsdator och den sista får väl bli bojsänke eller nått.
Gillar du måndagar?
Inte mer än andra dagar, om man säger så... ;)
Nu ska jag på Hem och Villa-mässan här i Gbg. Brukar du gå på mässor?
Det har jag redan gjort, jag har fyllt 25 flera gånger om. ;)
Har du vunnit något riktigt bra på typ lotto, lotterier nån gång?
Vann ett plastigt väggur på Vinst varje gång när jag var mindre. Annars har jag större tur i kärlek.
Har du vunnit nåt riktigt bra på en tävling nån gång?
Jadå, har varit en trevlig helg har inte gjort så jätte mycket har suttit framför datorn och tvn.
Vad ska du göra idag?
Ja i går vaknade jag med en vacker kvinna brevid mig, tittade på några filmer på kvällen i min ensamhet. Varit ute och fotat hela eftermiddagen....
Vänta på att älsklingen ska ringa.
Långfilmen på trean eller Mythbusters på discovery i kväll?
Mythbusters så klart och sen någon film efter det.
Vart skulle du helst vilja bo i sverige förrutom där du bor nu då?