Vem är du?
6 560 svar · 281 617 visningar · startad av magnusfeldth · sida 108 av 329
Frågan, av magnusfeldth
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →Måste va coca cola eftersom det är de jag dricker offtast.
Vad gör du offtast när du sitter vid datorn? tex; spela, programera etc
ja, Men lika tyst på läktaren som i div 4 matcher...
fotboll eller hockey? vad föredrar du att kolla på...
RED/ Quid han före
ännu en gång så hoppar ni över mig!!! :(
Just for you, my son...
Jag gillar sommaren bäst.
Sist jag testade hade jag i alla fall inte problem med för tidig utlösning. ;)
Varför hoppar du över Quids frågor?
Jag hoppade inte över hans fråga, jag såg bara att Esen var före mig så jag redigerade mitt svar. Såg inte ens att Esen inte ens svarat på Quids fråga. ;) Men för att tydliggöra mitt första svar på årstidsfrågan så har hösten sin charm men får jag välja en året-runt-årstid så blir det sommaren med all sin värme och allt där till. :)
Rörlig bild eller stillbild?
det undrar jag också.... :OO
Ska man införa en ny lag där det är tillåtet att knacka ungdomar? Vet inte om jag ska ha: ;) eller :OO eller :P
jag skulle aldrig uppmuntra till att knacka folk, för jag vet just hur det känns...
däremot kan jag tycka det är på tiden att det införs lagar som förbjuder kommuner att lägga ner ungdomsgårdar utan att ge något hållbart alternativ
när vaknade ni denna strålande söndagmorgon?