Softast avatar?
33 svar · 1 905 visningar · startad av Cassady
Brantis skrev:
Här finns samtliga avatarer.
Skön finess!!
Jag kommer ihåg en förut nångång, halvår sedan kanske som var sjukt kul. Men den verkar ha försvunnit, nån som jag nu tyckte var rätt ball iaf, var denna:
Jag gillar min, men det är för att jag för en gångs skull fick kasta och inte bli kastad ;)
http://www.webforum.nu/member.php?u=6690 ;)
Hypatia eller Babbelfisken har båda en fin avatar.
Jag blir rädd av Bires och @nders avatarer. :o
Allas är wacka förutom min, okej Dannys också då kanske. Jag liknar faktiskt Brad Pitt enligt en sida.
Lizard King skrev:
Allas är wacka förutom min, okej Dannys också då kanske. Jag liknar faktiskt Brad Pitt enligt en sida.
Då vet du ju garanterat vilken sida du skall hålla till på! :birp
Svårt att välja, jag vet inte riktigt vad som menas med "softast" heller. Olika avatarer är ju bra inom olika kategorier...
Danny: Måste bara få påpeka, att om du ändå ska knapra snö så avstå från snö som är nära dagis och lekplatser eller gul. ;)
Fia skrev:
Svårt att välja, jag vet inte riktigt vad som menas med "softast" heller. Olika avatarer är ju bra inom olika kategorier...
Danny: Måste bara få påpeka, att om du ändå ska knapra snö så avstå från snö som är nära dagis och lekplatser eller gul. ;)
Fel. Vissa är bara för jäkla bra inom allt, som min, och är därför "softast" helt enkelt. Om ni hade sett PersianBulldogs MSN-avatarer hade ni utsett hans avatar till softast också.
Fia skrev:
Haha... ska tänka på det! :) ...hmm... ser det ut som jag äter snö... det var ju inge vidare... jaja, tänkte inte ha den där så länge :)
Danny skrev:
Haha... ska tänka på det! :) ...hmm... ser det ut som jag äter snö... det var ju inge vidare... jaja, tänkte inte ha den där så länge :)
så länge den inte är gul så... ;)
Jag har iallfall gjort min själv. :)
Min är inte bara fin. Den är supercool med! :OO
oelbal skrev:
Jag har iallfall gjort min själv. :)
pluspoäng! Själv har jag stulit min :(
Men dyst leder trots allt :birp