Man går och väntat, Men kronprinsessan kommer ju aldrig ;)
Det e ju bara Daniel som springer runt på gymmet som förövrigt snart börjar bli klar renoverad ( Någon som ska fixa gymkort :) )
Nu e det ju bara två veckor kvar och kronprinsessan syns inte till, Men man får hoppas att hon tar med sig Prinsessan Madeleine när hon väl dyker upp...
Står du redo med en kartong ruttna ägg, eller varför vill du så gärna se dem?
Varför skulle jag stå med rutna ägg, Alla e kanske inte som du muskot, Vissa kanske tycker det skulle vara lite roligt att se dom på lite närmare håll än på tv...
Varför skulle jag stå med rutna ägg, Alla e kanske inte som du muskot, Vissa kanske tycker det skulle vara lite roligt att se dom på lite närmare håll än på tv...
Bah! Avskaffa kungahuset och låt Daniel med sina 0.1 på högskoleprovet representera Sverige! :birp ;)
Ja, jag vet att vissa konstigt nog tycker att det är spännande. Personligen anser jag att kungen (på grund av sin irrationalitet) är den enda familjemedlemmen som är lite intressant.
Övriga i familjen Bernadotte borde ta sig i kragen eller förpassas till en tvåa i någon avlägsen förort (som de socialbidragstagare de trots allt är). :e
Vissa kanske tycker det skulle vara lite roligt att se dom på lite närmare håll än på tv...
Jag kan berätta att Carl-Philip (eller Lippie som vi kallade honom) blev sketrädd när vi gjorde ett spökspår för dom. ;)
Det var iofs i scouterna när han var junior (ålder kring 10-12 år) och vi var seniorer och det var ett elakt spår med blodiga gravar, maggots och massor av rök... :e