lol :D
en 08:as syn på biltull.
17 svar · 861 visningar · startad av obelix
Ironi på min ära! :e
Haha... vilken idiot... snacka om "vi" och "dom"... fint folk åker bil :)
undra när kan kollade priserna på Nya volvo senast
kostar lika mycke som BMW o Mercedes
BMW har tappat status här i alla fall för alla pizza ägare har minst en
Mer klass med volvo
Ahhh såna där människor ska man bara ta och skicka till någon Lost Ö
Kan tänka mig att det är seriöst alltså, en snorunge på 20-30 år som fått en Ferrari och kreditkort av pappa utan att ha tjänat in en krona själv ännu. :L
Man får väl säga åt pappa att köpa en Hummer, för de ska väl kosta över miljonen.
.bmp är ju alltid ett plus i kanten ;)
Jag vet vilken bil han skulle behöva ha... en som jag själv skulle kunna tänka mig om jag bara hade de två miljoner som den kostar, Merca S65 AMG
Då kanske han t om vågar glida på stureplan :)
Danny skrev:
Jag vet vilken bil han skulle behöva ha... en som jag själv skulle kunna tänka mig om jag bara hade de två miljoner som den kostar, Merca S65 AMG
Då kanske han t om vågar glida på stureplan :)
Pssst, lite billigare, bara 900 mil. Fina bilder va? ;)
Fattar inte att Ni orkar tramsa om ett inklippt inlägg av en Insändare som är inklippt i sin tur och inte ens har en källhänvisning!!!!
Lasp skrev:
Fattar inte att Ni orkar tramsa om ett inklippt inlägg av en Insändare som är inklippt i sin tur och inte ens har en källhänvisning!!!!
Som i sin tur e påhittad av någon, SOm i sin tur inte alls har varit ett tidningsinlägg utan bara gjorts så att det ska se ut som det....
Mr. N. skrev:
Pssst, lite billigare, bara 900 mil. Fina bilder va? ;)
Oj... ja den var ju en halv mille billigare, kanske man skulle slå till!? :)
Dom är grymt snygga dom där! Jag har jobbat bland en massa olika Mercabilar och tycker dom där är bland de snyggare. Mums! Svart var lite trist färg dock, jag vill ha en blå.
Lasp skrev:
Jag bryr mig inte så mkt om sånt där, om det nu skulle vara sanning så vore det väl synd om honom mest. Men om det skulle vara påhittat så var det iaf en kul grej :) ...behövs lite visp i grytan ibland :)
Vilken jävla idiot. Överklass snubbe.
joel_joel88 skrev:
Vilken jävla idiot. Överklass snubbe.
Är ironi ett okänt begrepp i Vålberg, Värmland?
Hahahaha, vissa av svaren är lika roliga som insändaren :e