webForumDet fria alternativet

Nu är det kämpigt!

Småprat

12 svar · 625 visningar · startad av Compusa

Medlem sedan jan. 20023 327 inlägg
Frågan#1

Nästa vecka är ett skräckscenario för min del..

måndag: skriftlig tenta - managing project and people
tisdag: muntlig tenta (2 timmar) - project (12 poäng)
onsdag: skriftlig tenta - operativsystem och nätverk
fredag: skriftlig tenta - articifial inteligens

Det kunde ju ha varit värre? :stud

Ont om tid, men jag är hyffsat förbered, om någon har några goda råd hur jag ska tackla situation så mottages dessa tacksam :bire

Medlem sedan dec. 2005115 inlägg

Är du redan förberedd så kan jag inte tipsa om något mer än att ta vara på den lediga tid du har och ta det lugnt, äta nåt gott, wF:a och ha en god natts sömn... ;)

Caseus skrev:

Är du redan förberedd så kan jag inte tipsa om något mer än att ta vara på den lediga tid du har och ta det lugnt, äta nåt gott, wF:a och ha en god natts sömn... ;)

You wish :bla

Det enda jag kan göra av det du nämde är att WF:a och det gör jag vid mina "power breaks".. ;)

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

Imorrn måste jag börja plugga Fysik A3 inför tentan om nån vecka... usch... ser inte alls fram emot det... sedan har jag... ehm... 7-8 labbrapporter att skriva också (två ämnen, Fysik och Elmaskiner) ...så jag lider med dig när jag läser att du har sådär mkt på en gång... sjukt...

Japp det är sjukt förstår inte hur man kan planera så illa! Utbildningen jag läser har problem med att många studenter hoppar av, man undrar varför..

Medlem sedan jan. 20012 204 inlägg

Annars klarar man sina tentor och är ledig under omtenta-p :)

Fast detta är inga omtentor! x(

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg

Forsatt semester veckan ut.

Funderar om jag ska spela Resident Evil Remake, Halo 1, Condemned eller Perfect Dark Zero... jo, visst är det kämpigt nu... i morgon kan jag säkert inte ens sova längre än till halv tio...

magnusfeldth skrev:

Forsatt semester veckan ut.

Funderar om jag ska spela Resident Evil Remake, Halo 1, Condemned eller Perfect Dark Zero... jo, visst är det kämpigt nu... i morgon kan jag säkert inte ens sova längre än till halv tio...

Om du tycker att du har för mycket tid över för att spela spel så kan du kan få några av mina tentor ;)

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

...eller nån av mina äckliga labbrapporter

Medlem sedan dec. 2005664 inlägg

Compusa, hur många poäng är det sammanlagt på? Och hur många av de x antal veckor innan har du pluggat 40 h i veckan? ;)

Det är sammanlagt på 20 poäng. Andra frågan kan jag inte besvara ;)

Medlem sedan feb. 20032 532 inlägg

Det är i dessa lägen det är skönt att jobba. Göra sitt, vara ledig resten av tiden tills man börjar igen. Det enda som är svårt är att lägga sig i tid.

265 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
124 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
133 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
129 ms — ändringar (db)