GNÅ :birp
Gott nytt år!?
32 svar · 1 290 visningar · startad av Bire · sida 2 av 2
Frågan, av Bire
Finns det ingen aktuell nyårstråd i cafet verkligen? Nåja, ha det då era förknölade getter & skål!
Läs frågan i sin helhet →GOTT NYTT ÅR!
Gott Nytt 2006!! :bire
Bpppppsst. Det ar inte nytt ar an. Mer an 6 timmar kvar!
Laget ar just nu att jag ar i en lagenhet i Los Feliz, det sporegnar och hela LA ar vatt. (Vilket kommer bli gaaanska farligt nar alla ska kora hem fulla, de kan verkligen inte kora bil i regn, annu mindre nar de ar fulla).
Jag har iallafall precis sexat klart i utomhuspoolen (harligt med allt regn och 39 grader i poolen och jacuzzin).
Vad som hander ikvall ar an sa lange ett mysterium.
Gott Nytt Jävla År! :e
Okkido: Så synd det är om dig då. :p Här är det raketer för fulla muggar, flera decimeter snö på backen och snöar som tusan gör det. Äkta nyår! :birp
Grått nytt hår!!
Gott nytt år!
Jag har fått mer sparkar mot mig det här året än timmar som har gått (försök av misshandel, svar ja). HÅRDROCK! :e
:bire
Could I be any more drunk? (säger man så)?
Gud va skönt att vakna upp kl 8 utan baksmälla, utan ånger och med bibehållen summa pengar i plånboken. Det har varit en alldeles lagom afton tillsammans med barnen och goda vänner. God mat, lek och bus men tyvärr svikande grannar vad det gäller raketer.
PeW skrev:
Gud va skönt att vakna upp kl 8 utan baksmälla, utan ånger och med bibehållen summa pengar i plånboken. /../ men tyvärr svikande grannar vad det gäller raketer.
Dito, fast klockan 6. Orsaken stavas dock j-o-b-b där jag sitter nu. Kan emellertid meddela att mina grannar inte svek. Det smälldes mer eller mindre konstant i Västerås från 22.30 till minst 00.30 cirka då jag somnade. Kontrasterna var stora vid uppvaknandet. Alldeles knäpptyst. Fast nu är det inte längre knäpptyst. U2 ekar ut från västra flygeln av järnvägsstationen varifrån jag tittar ut över den snötäckta asfalten och ser slutsignalerna från tåg 97932 avlägsna sig i fjärran.
Gud va jag har ont i skallen
God fortsättning till alla wF:are :birp
Hoppas alla njuter av nyårsdagen. (Bire? ;))
Själv hör jag till den lyckliga skaran som aldrig haft nån baksmälla i hela mitt liv, hur full jag än har varit. :)
God fortsättning på det nya året! :)