Haha, det är lätt Tony Blair! Den gamle dengan.
Vem har pengar till sånt där egentligen? :p Han är säkert tjyv. Han har rånat nån bank för att sedan skänka pengarna till välgörenhet. :P
9 svar · 387 visningar · startad av Cassady
Haha, det är lätt Tony Blair! Den gamle dengan.
Vem har pengar till sånt där egentligen? :p Han är säkert tjyv. Han har rånat nån bank för att sedan skänka pengarna till välgörenhet. :P
Häftigt, vad än anledningen är så tycker jag det är en underbar sak att göra.
Påminner mig om den där féen som sprang runt och la mynt i alla parkeringsautomater, tyvärr så blev han stoppad från att fortsätta.
Koplik skrev:
Påminner mig om den där féen som sprang runt och la mynt i alla parkeringsautomater, tyvärr så blev han stoppad från att fortsätta.
Det är väl ett jackass-avsnitt du talar om nu va ? :D
Phred: Just ja, så var det :P
"I really hope that santa is a bird, cause I really wanna kiss him... ehr... her" :birp :r :OO :birp
phred skrev:
Det är väl ett jackass-avsnitt du talar om nu va ? :D
Det hände även här i sverige, stod i aftonbladet förra året eller nåt liknande.
Koplik skrev:
Hur är det med det där? Är det olagligt?
Cassady skrev:
Hur är det med det där? Är det olagligt?
Varför skulle det vara det egentligen? Skulle det vara annorlunda om jag gick hem eller la brevet i deras postlåda eller om jag satte fast det på rutan?
Jerpa skrev:
Varför skulle det vara det egentligen? Skulle det vara annorlunda om jag gick hem eller la brevet i deras postlåda eller om jag satte fast det på rutan?
Tänkte mer på han som la på pengar i automaterna för parkerade bilar. Vill minnas att han blev tilslagd att det var olagligt. Tänkte att det kanske var samma sak i Sverige...