Jag räknar med dig @nders! Du är min kunskapskälla :i
Dessa underbara tisdagar...
33 svar · 1 387 visningar · startad av Rikard · sida 2 av 2
Frågan, av Rikard
Nu är det bekräftat. Eftersom Millan är på jobbet och @nders har frisknat till har vi konstaterat att det är tisdag idag.
Läs frågan i sin helhet →Överväldigad erkänner jag mig överbevisad och överger min övertygelse om att det överhuvudtaget skulle vara fredag idag. (y)
Jag bekräftar att dementeringen är dementerad & dessutom bekräftad. Jag bekräftar alltså att @nders dementerar sin egen bekräftelse.
Det gör du rätt i om än det kommer att dementeras med en bekräftelse!
Bekräftas!
Jag har hört att @nders fått en smocka och dricker whiskey hemma!
M.Cheraghi skrev:
Jag har hört att @nders fått en smocka och dricker whiskey hemma!
Haha, precis som jag, fast utan smocka!
altack skrev:
Jag är tveksam till de oberoende källornas verkliga oberoende och pålitlighet. ...
(y)
Bire skrev:
Haha, precis som jag, fast utan smocka!
Somliga har det, andra inte ;)
Btw, dricker inte du bara[/i ]brännvin? Eller är det min okunnighet att whiskey räknas som brännvin? (Har alltid föreställt mig vodka som brännvin)
Yes! Äntligen fredag!
Rikard borde ta mjölk till morgongröten i stället för ägglikör ;)
M.Cheraghi skrev:
Somliga har det, andra inte ;)
Btw, dricker inte du bara[/i ]brännvin? Eller är det min okunnighet att whiskey räknas som brännvin? (Har alltid föreställt mig vodka som brännvin)
Whisky är brännvin.
Jag var på en indisk pub igår. Veckans öl var 33cl KUNG för 25 spänn. Skitigt värre. Bartendern tog fram en flaska absolut och hällde över slatten som fanns kvar i den till en annan flaska, dock av märket explorer. Är jag fördomsfull om jag antar att det är hemkokt i samtliga flaskor då?