webForumDet fria alternativet

dreamhack

Småprat

21 svar · 1 066 visningar · startad av voigtann1

Medlem sedan juni 20019 519 inlägg
Frågan#1

Vill bara säga hej ifrån Dreamhack. Ni som är här kanske vill träffas :D

Medlem sedan mars 20033 686 inlägg

Nä.

Fast jag är ändå inte där, fan också, får skrämma skiten ur dom där snorungarna någon annan gång.

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

dreamhack får man väl dreama vidare om, har aldrig varit där faktist, närmast var 2000 då en jobbarpolare ville dra med mig, men det verkade som omständigt... :)

Liten raport: Trött som bara den men första natten är avklarad... om 1-2 timmar får jag sova :e

Medlem sedan feb. 20032 532 inlägg

Jasså, du är också där. Då är vi iaf tre... med dig silfver och jag själv.
Jag o mina 4 andra polare sitter längst bak på gränsen mellan Grrl-ech och Abit.

Själv sitter jag mitt emot de två datorbutiken-balongerna.

ofasen... då är vi inte långt ifrån varandra.. vilken rad och vilken plats?

Lääääängst bak, D30 Plats 32.. ungefär, vi har sex platser.
"jag" har Gör-en-knapp-för-2-kr bakom mig... Två svart burkar, en med 2 blåa dioder som lyser irriterade på grannen....

Kom till mig :e D25 plats 53... sitter med en laptop med wide-screen. :e

Medlem sedan juli 20015 107 inlägg

Komigen grabbar! Kasta ett smält smörpaket mot någon dyr server, så vi kan få länka lite till Aftonbladet. :e

M.Cheraghi > Varför ett smält, det kan vel få smälta däri..

Tjaa, det räcker vel med att Felia har gått ner två gånger.....

Medlem sedan maj 20021 558 inlägg

Snart kommer bodström och lägger en hand på din axel!

hehe har varit ute och sprungit lite så.... men nu är man tillbaka

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Ni som är på plats, vad kostar det för en utböling att traska in och hälsa på över dan?

100:- så har du det till 12 dagen efter, spelar ingen roll när du kommer

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

Visst var Dreamhack i år det sämsta någonsin?

• Vart var Jolt-badet?
  • Chipmusiken?!
  • Märkte du att det rådde någon som helst aktivitet på scen?
  • Var Radio7 där i år?
  • Vad gör Martin och Kenny? Skiter de i att Dreamhack går käpprätt åt helvete?

Det här var sista gången jag gick på Dreamhack. Det är inte värt pengarna längre. Inte ens för att fylla diskarna med film och musik. Det känns verkligen som att Martin och Kenny inte bryr sig länger. De låter crew-killarna sköta allt. De ser bara intäkterna och skiter i hur vi besökare har det.

Om de vill pröva på annat - fine. Men då skickar man över arbetet till någon som brinner för det lika mycket som de en gång gjorde. Man låter det inte bara falla sönder och samman...

Jag hade jävligt kul annars, med mina polare. Vi spelade mycket spel, flummade runt och filmade en massa. Men allt runt omkring var under all kritik tyvärr. Är jag ensam om att känna så här?

Medlem sedan juli 20044 453 inlägg

silfver skrev:

Var Radio7 där i år?

Vad skoj på ett sätt att det iaf märktes att Radioseven inte var på plats. Tyvärr tog Dreamhack i år ett beslut om att endast ha betalande sponsorer/utställare på plats. Eftersom vi är en ideell förening finns det ingen ekonomi för att kunna betala pengar för att sända på Dreamhack. Detta tillsammans med att Dreamhack även beslutat sig för att köra en helt egen radio gjorde att Radioseven inte var på plats.

legis skrev:

Vad skoj på ett sätt att det iaf märktes att Radioseven inte var på plats. Tyvärr tog Dreamhack i år ett beslut om att endast ha betalande sponsorer/utställare på plats. Eftersom vi är en ideell förening finns det ingen ekonomi för att kunna betala pengar för att sända på Dreamhack. Detta tillsammans med att Dreamhack även beslutat sig för att köra en helt egen radio gjorde att Radioseven inte var på plats.

Jobbar du på Radio7?

Men då var det som jag trodde - att de inte var där. För musiken var åt helvete fel. Man kan ju inte spela radiopop på ett LAN?! Det kunde likaväl vara Radio Match som var där och sände. Jag blir bara sur när jag tänker på att de inte spelades någon chipmusik... :x

Medlem sedan juli 20033 147 inlägg

Spelade de inte ens Tetris? :o

Melea skrev:

Spelade de inte ens Tetris? :o

2PM - Tetris. Och så körde de någon annan version. Det blev drag när de körde den där.

Men sen så dog det rätt fort igen.

Medlem sedan juli 20044 453 inlägg

silfver skrev:

Jobbar du på Radio7?

Jodå, jag har varit med där några år nu :)

268 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
128 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
137 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)