Hade hon sökt hjälp, eller hur var det?
http://www.expressen.se/index.jsp?a=474958
Inte nog med att hon vill snuska med en över 2000 år gammal påhittad man, får hon inte det så är Helge Fossmo hennes andra val! Stackars flicka.. :e
14 svar · 586 visningar · startad av Bire
http://www.expressen.se/index.jsp?a=474958
Inte nog med att hon vill snuska med en över 2000 år gammal påhittad man, får hon inte det så är Helge Fossmo hennes andra val! Stackars flicka.. :e
Hade hon sökt hjälp, eller hur var det?
"Ohh jeeesus!" - Har fått en ny innebörd :e
Bire skrev:
... får hon inte det så är Helge Fossmo hennes andra val!
Ja, prästerskapet har väl ett eget stånd om jag inte missminner mig. ;)
Man kan ju undra vilket liv hon lever idag. Med all den uppmärksamhet hon fått i media lär hon ju ha ett antal galningar efter sig vid det här laget... (inte för att hon verkar speciellt normal själv, men ändå)
Men det är inte konstigt att det skrivs nu eftersom hon släpper en skiva (i veckan?! om jag minns rätt). Media utövar ett sublimt spel med oss läsare för att skapa uppmärksamhet för en fjant. :)
Jag tror många tonårstjejer (eller de som emotionellt blev kvar i tonåren) fantiserar om sina idoler, kan gissa att det ligger liknande papper om robbie williams i en och annan byrålåda... märkligt bara att det var jesus som blev idolen... det känns lixom otagbart (*häpp* - en ordvits)
F Ö skoj kommentarer från er andra :) visar vilken skön humor vi besitter på wF :) :)
"ÅSA WALDAU, pastor i Knutby, släpper albumet "Mitt hjärta" i november."
Spring och köp genast!
Ska ju bli riktigt spännande att se om musikproducenterna på radion vågar vägra spela den eller om det skall bli en landsomfattande PR-show av den skivan.
AHAHAHAH vilket offer.
Suck, vilken sjukmänniska. Religösa människor står på kanten att bli knasiga. De blir nog väldigt lätt fanatiska av sig x(
Folk som hänger sig sådär åt nånting, vare sig det är Gud, Satan eller Elvis. De är svaga människor och borde lära sig hitta styrkan inom sig själva istället.
Redigerat med anledning av webForums regler §4.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med magnusfeldth alternativt forumledare@webforum.nu.
magnusfeldth
Moderator, webForum