webForumDet fria alternativet

Jobbigt..

Småprat

8 svar · 431 visningar · startad av bymarie

Medlem sedan aug. 20022 436 inlägg
Frågan#1

Jag är jättebakis och min mamma och hennes kille kommer om 15 min då vi ska flytta upp en massa möbler på vinden. Om 2 timmar ska vi också äta julbord, som hon betalar dyrt för. Jag är inte hungrig...

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Vi har en 100 kvm lägenhet att städa, sen en rejäl tillställning här hemma igår. Folk är svin, så är det bara. ;)

Idag blir det pannkaksfrukost och film hela dagen.

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Gratinerar till en trevlig söndag. ;)

Medlem sedan sep. 2005406 inlägg

Jag drack julmust igår kväll, så jag är pigg som en lärka idag. :)

OveRRidE: Man ska inte bjuda hem svin! ;)

Medlem sedan juni 200010 432 inlägg

Fy fan vilken skön dag.. har sovit som en stock till nu och inga svin att städa efter och ingen bakfylla att behandla :birp

Medlem sedan nov. 20022 355 inlägg

Hihi, jag älskar när folk vill skriva av sig och beklaga sin baksmälla. Stå ditt kast och bit i det sura äpplet §e

Medlem sedan juni 20006 031 inlägg

Mc Fetto skrev:

Hihi, jag älskar när folk vill skriva av sig och beklaga sin baksmälla. Stå ditt kast och bit i det sura äpplet §e

Helt sant. :p §jr

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

fridan skrev:

OveRRidE: Man ska inte bjuda hem svin! ;)

Inte kvinnor heller! ;)

Alltså, faktum är att de lite av bjöd hem sig själva till oss faktiskt. Det började med att ett par damer skulle komma och hälsa på Storken, och helt plötsligt dök det upp folk från Lund, Malmö och Husie. Till slut var det jag, Keno, Storken och nio tjejer. Som tur var kom Mac, Whitey och Fimpen med respektive och vägde upp en aning.

Det blev en mycket lyckad tillställning, måste jag säga. §e

Medlem sedan jan. 20014 973 inlägg

OveRRidE skrev:

Inte kvinnor heller! ;)

Alltså, faktum är att de lite av bjöd hem sig själva till oss faktiskt. Det började med att ett par damer skulle komma och hälsa på Storken, och helt plötsligt dök det upp folk från Lund, Malmö och Husie. Till slut var det jag, Keno, Storken och nio tjejer. Som tur var kom Mac, Whitey och Fimpen med respektive och vägde upp en aning.

Det blev en mycket lyckad tillställning, måste jag säga. §e

Vi-var-där rapport från Svullo och Bingo finns att läsa i nästa Hänt Extra.

260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
130 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
127 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)