aaaaj, jag såg rubriken. Sen stängde jag ner fönstret. Vill inte en veta lite vad som hänt när han förlorat...
Skulle ni göra det här när ni förlorat ett vad?
http://www.expressen.se/index.jsp?a=471198
19 svar · 597 visningar · startad av bymarie
Skulle ni göra det här när ni förlorat ett vad?
http://www.expressen.se/index.jsp?a=471198
aaaaj, jag såg rubriken. Sen stängde jag ner fönstret. Vill inte en veta lite vad som hänt när han förlorat...
. :e
Väldigt makabert var det i allafall. Kanske inte ska skriva ut detaljerat här med tanke på alla de män som kanske känner ett uns av smärta i de nedre regionerna.. :D
Psykat!! Kanske skulle skippat det där sista flaket öl!?
Helt normalt, enligt mig! Jag har halverat antalet utstickande lemmar pga. usel koll på läget... :OO
Fyfan så mycket knark han måste snortat i sig för att bli så puckad!.. Knappt en annan vågar raka juvelerna ju! :birp
..... avbitartång.... herrejävlar!
Väl... han lär ju inte för "dum-generna" vidare åminstonde........
Det är ju tur det kanske...
Som sagt, Sista idioten är inte född än.
frankof skrev:
Japp. Han borde få en Darwin Award. :)
Haha, gamle Geoffrey. Det var så kul när han kom instaplande på pubben. Jag tittade på Ewan med höjda ögonbryn och och bara flinade. När Geoffrey kom närmre såg jag att han höll i en påse - givetvis var där i testiklarna han en stund tidigare klippt av. Ingen av oss trodde det var hans egna, äkta, utan vi började peka på honom och skratta. "Haha, nej du Geoffrey, den gubben går vi inte på!" Men när han säckade ihop på golvet la vi märke till att Geoffrey antingen fått sin första mens, eller blivit av med en vital kroppsdel. Eric ringde ambulansen direkt och folk började samlas runt oss. Vi försökte få liv i Geoffrey utan några framsteg men som tur var så kom ambulansmännen väldigt fort och kunde hjälpa oss.
Geoffrey, vad tog det egentligen åt dig? Vi skojade ju bara... :l
Man blir rent ut sagt chockad. Det finns folk till allt.
Jag skulle inte ens klippa av mig pungen om någon satte en pistol mot huvudet ;)
Skulle aldrig få för mig att göra nåt sånt, och med en slö avbitartång!? Vilken idiot.
Psykologer har i flera månader försökt förstå varför Geoffrey plötsligt började skada sig själv. Arbetet pågår fortfarande.
Varför ska dom bry sig? Han är dum helt enkelt. §jr
Pedda: (y)
Hmm. Vet att jag hört den här historien för rätt länge sen. Antingen är Expressen sena eller så har de fallit för en skröna. Båda alternativen känns rätt troliga.
AJJJ! :x
Måste göra fruktansvärt ont. Måste göra ont om man gör det med rakblad eller nåt, men med en slö avbitartång som sagt. ajajaj. "Då ska vi se. Ohej! Ajaj, kom inte riktigt igenom. Kanske skulle ta bandslipen istället. tssss....".
Det kanske inte gör så jävla ont, själva "fästet" är ju bara skinn. Klipper man med en vass sax och gör det fort så... :OO :l
frankof skrev:
Haha! §e
...
*får dåligt samvete*
Hm.. egentligen är det väl synd om honom. :l Dåliga kompisar som gick med på ett sånt vad.
Skinnet är väl inte så farligt, men sädesledarna lär ju märkas... de är dessutom sega som f-n har jag hört... för att inte tala om allt annat som ligger där inne... *ryser*
vilken idiot! har han aldrig hört talas om springnota?!