Dom där stora flygande sakerna man få in ibland. Vackel eller vafan dom nu kallas.
Räkna djuret! [Dålig stämning-tråd]
65 svar · 3 208 visningar · startad av Bire · sida 2 av 4
Frågan, av Bire
Detta tråd använda för att räkna upp djur som ger dålig stämning. Jag börjar: Spindel. Stor skalbagge. Orm.
Läs frågan i sin helhet →Rinaldo skrev:
Dom där stora flygande sakerna man få in ibland. Vackel eller vafan dom nu kallas.
Harkrank?
richardjoha skrev:
kamel
:e joo... jag är sjukt rädd för dammråttor :)
Nä... kanske inte... men... bjärv!?
...men allvarligt, när man är i skogarna här omkring kan det ibland bli lite älgkänning. En gång höll jag på att cykla in i en stor älg! Den stod mitt i stigen och jag upptäckte den inte förrän kanske 5 meter ifrån!!! Scary! ...sedan har jag också varit ut i skogen och gått med en tjejkompis då vi två gånger har hört älg i närheten. Dom låter så mycket när dom går, knakar och har sig så man tror kavalleriet är på väg.
Luspudel
Spindlar
Äckliga insekter
Mygg
Melea skrev:
Harkrank?
Well, eftersom jag kallade dom vackel första gången kanske du förstår att jag inte ha någon aning :e
Getingar och myror som bits.
Gråsparv
Kaja
Duva
getter
binnikemaskar
snabeltandade tigrar
eremitkräftor
hypatia skrev:
Hur kan du? x(
MeN aZzå bAh. jaa vEt intee tyP. lixOm, tRotSålDer dUh veT....
Förövrigt så kan jag det mesta.
Klart det skapas dålig stämning när det första man ser när man vaknat är detta. :(
@nders.. Räkna upp lite glada djur så kanske det känns bättre!
Pst @nders! Glada, skrattmås och muntergök passar bra nu som tröst :i
samt östergök=tröstergök
Smilfinken är ett glatt djur! Eller som vi i djursvängen säger, Fubbix solochvaarisen.
Flatlusen och linslusen är två andra typer av djur som kan lätta upp stämningen.
Godzilla
bjärv är ett kusligt djur, likaså flatlöss!
Gädda