Fel. :)
Ledtråd: den säng det handlar om är en helt vanlig säng med ben man skruvar av och på helt enkelt, men det händer bara på *beep* *beep*, och varför är det roligare att skruva på dem istället för att skruva av dem? Det har förstås väldigt mycket med just det där *beep* *beep* att göra. ;)
Att skruva på ben är..
58 svar · 1 368 visningar · startad av Gardell · sida 2 av 3
Frågan, av Gardell
..mycket roligare än att skruva av dem sen igen. Men varför och vilka ben handlar det om? §jr
Läs frågan i sin helhet →carl_x skrev:
Det är en barbara som du har köpt, och du hoppas aldrig att du får en flickvän.
de brukar man väl blåsa upp...
stoffe-2k skrev:
de brukar man väl blåsa upp...
Det finns säkert modeller man ska skruva ihop också. :birp
carl_x skrev:
Det finns säkert modeller man ska skruva ihop också. :birp
Ikeas "Kärleksdockan Jucka"
Ar ni helt dumma eller, han ger ledtradar och ni kan inte komma pa det. latt som en platt.
Gardell skrev:
Fel. :)
Ledtråd: den säng det handlar om är en helt vanlig säng med ben man skruvar av och på helt enkelt, men det händer bara på *beep* *beep*, och varför är det roligare att skruva på dem istället för att skruva av dem? Det har förstås väldigt mycket med just det där *beep* *beep* att göra. ;)
Du bor hemma hos dina foraldrar. Nu ar valdigt religosa och att du skulle bli av med din oskuld innan du gift dig vore att bega socialt sjalvmord. Du har traffat en av motsatt kon (inte nodvandigtvis, men jag vill inte fortsatta fantisera om jag inte far bestamma att det ar en flicka)
Ni traffas lite da och da och hon kommer hem till dig pa onsdagskvallar. Du har lyckats overtala din mor att du och din flickkompis behover vara ensamma pa ditt rum nar ni hoglaser ur biblen, givetvis med stangd dorr.
For att eran erotiska lek, som innebar mycket gnisslande (din mor ville spara pengar och kopte en sang ifran ikea), ska flytta pa utan problem blir du tvungen att skruva av benen pa sangen for att din mor inte ska skaffa misstanke om vad som egentligen forsigar.
Du blir du tvungen att skruva pa benen efter utfort samlag, da det inte gick att overtala din mor och far att ni anvant benen till att bygga ett kors till din hamster nar du och din tjejkompis "teateriserat Passion of the Christ" dar din hamster har huvudrollen.
Been there, done that... markera traden som lost.
This thread is definetly lost! :o
Okkido :e :e Tyvärr får jag väl lov att säga, du har inte löst det.. men du är inte helt... lost.. ändå, även om lösningen dock är aningen mindre spektakulär. ;)
Du tvingar dig själv att utföra mystiska sexuella lekar med dig själv med benen. Du gillar inte det, men ditt andra jag tvingar dig att skruva av benen och ha lite kul. Därför tycker du det är kul som fan att skruva på benen igen.
Jag kommer inte att kunna somna om jag inte får reda på svaret. Så spännande är det. Poff!
du kanske skruvar på benen på kvällen när du ska sova i sängen och skruvar av dom på morgonen när du sovit klart. det är ju roligare att sova i sängen än att kliva upp ur den på morgonen så därför är det roligare att skruva på benen. :)
Det lutar ju nästan åt att det har med tjejer å göra?! :)
Kanske är så att du skruvar av benen innan. Bara för att spara på golvet, jag menar, sängen kan ju röra sig lite fram och tillbaka om man har tur ;) ...såå... sedan efteråt skruvar du dit dom igen :)
fridan skrev:
Jag kommer inte att kunna somna om jag inte får reda på svaret. Så spännande är det. Poff!
Känns som du får vara vaken hyffsat länge då isf... :)
Danny skrev:
Det lutar ju nästan åt att det har med tjejer å göra?! :)
Kanske är så att du skruvar av benen innan. Bara för att spara på golvet, jag menar, sängen kan ju röra sig lite fram och tillbaka om man har tur ;) ...såå... sedan efteråt skruvar du dit dom igen :)
Mindre troligt eftersom det ar Gardell vi pratar om.
Danny skrev:
Känns som du får vara vaken hyffsat länge då isf... :)
Ja, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag vill sova!
. :birp :L
Okkido: Vi gör upp senare. :OO
Roliga förslag, men inga är rätt. :e Men ni är lite inne på rätt spår så att säga.. ;) Tråkigt nog så är nog svaret så simpelt som det kan bli egentligen, inte alls så spektakulärt som det målas upp. :)
Gardell skrev:
Tråkigt nog så är nog svaret så simpelt som det kan bli egentligen, inte alls så spektakulärt som det målas upp. :)
*suck* ...det är ju det enklaste här i livet som är det svåra... :stud
fridan skrev:
Ja, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag vill sova!
*ser oskyldig ut och förväntar sig mer gnuggning på geniknölarna* :)
Gardell skrev:
. :birp :L
Okkido: Vi gör upp senare. :OO
Roliga förslag, men inga är rätt. :e Men ni är lite inne på rätt spår så att säga.. ;) Tråkigt nog så är nog svaret så simpelt som det kan bli egentligen, inte alls så spektakulärt som det målas upp. :)
Du ar höjdrädd!
Om jag nu vore höjdrädd, varför vore det då roligt att skruva på benen? ;) Jag kanske tänder på rädsla. §jr
Benstatus: av :) Faktum är att de är nog bara på några få gånger om året, upp till 3-4. En av de gångerna var förra helgen.
Han får besök av en lång basketspelande tjej några gånger/år och han kan inte sitta upprätt i sängen pga det låga taket när de har roligt i sängen.
Skruva av benen = roligt
Skruva på dem = Tjejen har åkt hem