Ehm.. sitter eller satt och tittade på Top Model, när jag blev lite arg och upprörd på de anorexiafrämjande tölpar till domare som rakt ut sa åt ena tjejen att hon typ ar för tjock. Att hon behövde tappa lite kring midjan!
Jag höll ju på att trilla av stolen.. hon hade ju knappt kött på benen och så spottar de ut något sådant!
Så snart efter några månader av Top Model avsnitt så har vi en uppsjö av anorexia ungar, som suttit klistrade framför det verdervärdiga programmet som borde portas, bannas, bannlysas och allt va de heter.. *mummel* (en samling av elaka agressioner som de inte finns uttryck för) x(
Om det finns en människa som jag verkligen skulle vilja ge på käften, så är det den där trådsmala subban som sitter i den amerikanska versionen av Top Model (Tyra Banks?) och fullständigt dissar de där stackars halvvilsna tjejerna ända ner i skoskaften, om de ens har några på sig. Ibland är det tragiskt att se hur kvinnor har exakt lika stor förmåga som vissa män att själva ställa till det för sina systrar.
255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25