webForumDet fria alternativet

Blekning av intima delar?

Småprat

63 svar · 8 566 visningar · startad av M.Cheraghi · sida 4 av 4

Frågan, av M.Cheraghi

Såg ett makalöst program på TV igår kväll. Folk (kvinnor mestadels) som bleker sin anal och blygdläppar. Helt allvarligt, hur tänker folk egentligen? Varför i helvette skulle man vilja... ... vilja blända sin rumpa? Att överhuvudtaget gå till en salong lägga sig på mage och sära på skinkorna (eller står man på alla 4?). Vad ska hända sen? Glida på stan och fika med en kompis ha t.ex följande dial

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

joel_joel88 skrev:

bymarie skrev:

Köp en film och kolla..

Tro mig jag har kollat massor av filmer med jenna jameson. Men aldrig tänkt på om dom är blekta eller inte. hur ser man det då? :e

Dom är inte mörka?

Medlem sedan apr. 200010 782 inlägg

joel_joel88 skrev:

bymarie skrev:

Köp en film och kolla..

Tro mig jag har kollat massor av filmer med jenna jameson. Men aldrig tänkt på om dom är blekta eller inte. hur ser man det då? :e

Med tanke på att du säger dig sätt massor av JJ-filmer så är det ju ganska troligt att du inte själv sätt några ”naturliga” IRL, det kallas erfarenhet §e §jr

*tipsar om googles image search +natural+amateurs :e

Medlem sedan aug. 20012 349 inlägg

PersianBulldog skrev:

http://www.crappersquarterly.com/features/analbleaching.htm

Förra veckans mest onödiga, sitta och läsa den här länken när chefen smyger upp bakom och undrar vad man gör. Vafasen!! Hon skulle ju inte kommma på besök på kontoret förren dagen efter! Gah! Ska kankse inte sitta med lurar på jobbet och läsa sånt här på arbetstid men ibland måste man stilla sin nyfikenhet... :r

Medlem sedan nov. 20021 222 inlägg

jo då stoffe2k det har jag att sett ;)
Fast aldrig sett blekta. Dom ser ju olika ut från olika tjejer :)

265 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
134 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)