Ouch, fantasin är inte på topp.
Jag ska på maskerad med temat religion (får tolkas hur man vill). Har ni några förslag på vad man kan klä ut sig till som inte är alltför jobbigt att fixa till? Ett förslag jag fick var att klä ut sig till Gud (Ährm..). Skulle klä in mig i massvis av bomull så jag skulle se ut som ett stort moln. Kör nog inte på den idén (har inte tillräckligt med bomull :OO), så ge mig några förslag nu. :)
Jesus kanske? Hur praktiskt kan det inte vara att vila emot ett kors när man börjar bli trött. Glöm inte att borra ur mugghållare så ska du se att det ordnar sig.
19:24:45 < minsow> lägg dig i en korg och säg att du är moses ananrs
19:25:06 <@Masta|aw> sitta o mysa i en jättekorg hela kvällen
19:25:12 < minsow> lite osocialt kanske :p
19:25:15 <@Masta|aw> kan sätta in bilbatteri o kylskåp med
19:25:16 < minsow> men det hade varit tufft
19:25:20 <@Masta|aw> så kommer alla bli din polare
19:25:24 <@Masta|aw> mass kuddar o sånt
19:25:30 < minsow> laptop och wlan också
19:25:35 <@Masta|aw> men det är nog svårt att fixa en så stor stabil korg
19:25:42 <@Masta|aw> aa men det är ju givet :)
19:25:47 < minsow> man kan ju ta en flyttkartong i värsta fall
19:26:01 <@Masta|aw> kommer ju gå sönder på två sek
19:26:06 <@Masta|aw> men visst.. i värsta fall
En Madonna kanske?
Eller en ateist ;)
Sen har du ju dom där som finns bl.a i Usa och har en sträng religion. dom som lever som man gjorde för 100 år sedan, jag kommer inte på vad dom heter,
men männen har alltid skägg och alla har svarta kläder, det skulle ju inte vara så svårt att klä ut sig till. (det blir kanske bara svårt att hålla kyskhetslöftet, hi hi)
Du kan vara ett Jehovas vittne och gå runt och pracka på folk märkliga skrifter.
Klä ut dig till psalmbok alternativt klocktorn...
Sektledare...
Korsriddare.
En ängel eller satan själv.
Amish
gammal kristen som lever utan nya tekniska grunkor
Serk
Eller vad heter det? Sådan där svart förklädnad som muslimska kvinnor bär för att täcka hela kroppen. Då kan man gögra vad man vill utan att skämmas dagen efter! ;)
Zeus, eller annan grekisk gud
Svep in dig i ett vitt lakan och skaffa lite skägg
Buddistmunk
Är väl ändå de som har oranga lakan på sig?
Sen har du ju dom där som finns bl.a i Usa och har en sträng religion. dom som lever som man gjorde för 100 år sedan, jag kommer inte på vad dom heter,
men männen har alltid skägg och alla har svarta kläder, det skulle ju inte vara så svårt att klä ut sig till. (det blir kanske bara svårt att hålla kyskhetslöftet, hi hi)
Ja, amish! Bara att kolla videon till Weird Als Amish Paradise för massor av inspiration...
Gå omkring och förbanna allt elektriskt i lokalen: digitalkameror, mobiltelefoner, stereon... :e