a e tebax, undrar om det finns någon kvar från gamla goda tiden? Jag har visst fått ett nytt registreringsdatum oxå. :)
A better day
15 svar · 569 visningar · startad av a
Välkommen till wF, a! Hoppas du ska trivas här. Ta det lite försiktigt med Bire bara, så ska allting gå bra. :)
Om a kommit väntar jag på b.
Välkommen tillbaka a! Det var länge sedan ....
a skrev:
a e tebax, undrar om det finns någon kvar från gamla goda tiden?
Det finns många kvar...
Jag lovar, dyrt och heligt, att jag inte skrivit några inlägg i as frånvaro.
@nders skrev:
Mao har @nders inte postat sedan 2004-03-19... :p och det vill han att vi ska tro på... ? §jr (n)
@nders skrev:
Bekräftas
aasah skrev:
och det vill han att vi ska tro på... ?
Nej, inte vill. Kräver.
Om jag har gjort det minns jag det inte, och det man inte minns, det har inte hänt. Aleborg kan intyga detta.
@nders skrev:
aasah skrev:
Nej, inte vill. Kräver.
Om jag har gjort det minns jag det inte, och det man inte minns, det har inte hänt. Aleborg kan intyga detta.
Kan jag ha ett finger med i spelet så bangar jag inte!
@nders skrev:
aasah skrev:
Nej, inte vill. Kräver.
Det resonemanget går bara för prominenta personer som utfrågas av KU eller chefer för Skandia! x( Vi vanliga är ansvariga även för det vi inte (vill) minn(a)s! :P
:) Och nästan alla gamla tjommarna e här! Kul, få se nu om man kan komma igång med pladdrandet efter några års uppehåll! :f
Välkommen tillbaks, det har inte förändrats särskilt mycket här så du ska nog känna dig som hemma. :)
Rikard är fortfarande en bäver så allt är som vanligt! :)