Frågan är på bild3 hur man ska kunna köra därifrån... måste ju vänta på dom andra :) sjukt :e
Sitter och går igenom bilder från New York.
New York-borna har ett alldeles eget sätt att parkera på.
22 svar · 1 328 visningar · startad av Web-Tor
Sitter och går igenom bilder från New York.
New York-borna har ett alldeles eget sätt att parkera på.
Frågan är på bild3 hur man ska kunna köra därifrån... måste ju vänta på dom andra :) sjukt :e
Den sista bilden kan ju inte stämma, hur tar man sig in/ut ur bilarna? Jag ser förvisso att fönstrena är nervevade på bilarna på sidorna så dom klättrar väl ut :)
Men jag tycker den vänstra bilen skrapar emot den inklämda... fejk säger jag - stryk ska du ha säger du :D
Haha... fyfan vilket företag att få fram bilar i bild 1 och bild 3 så lär jag hålla med föregående talare... :D
Sharkie skrev:
Den sista bilden kan ju inte stämma, hur tar man sig in/ut ur bilarna? Jag ser förvisso att fönstrena är nervevade på bilarna på sidorna så dom klättrar väl ut :)
Men jag tycker den vänstra bilen skrapar emot den inklämda... fejk säger jag - stryk ska du ha säger du :D
Kan inte vara så att den i mitten parkerade först, sen kom de två på sidorna och parkerade nära? Rolig upplevelse när mittenföraren kommer tillbaks. :)
Sen, hur i helskota fungerar parkeringsplatsen på första bilden? Är det något i still med P-snurran i sthlm?
fint :e Men bild 1 och 3 måste väl vara hos någon bilförsäljare? Hur annars skulle man kunna komma därifrån?
Bilarna i bild 3 skrapar ju mot varann. Vad är det för hyss? Ser ju helt fejkat ut.
Nej, ingen av bilderna är fejk och
Ja, dom är från riktiga parkeringar.
Vad jag förstod så lämnar man ifrån sig nycklarna när man parkerar bilen och sedan tar personalen hand om parkeringen.
silfver skrev:
Bilarna i bild 3 skrapar ju mot varann. Vad är det för hyss? Ser ju helt fejkat ut.
Nej, det fanns en centimeter på varje sida.
Web-Tor skrev:
silfver skrev:
Nej, det fanns en centimeter på varje sida.
Kanske skuggorna på sidorna som lurar mina sinnen då. Men att parkera en bil sådär kräver verkligen skills. New York-bor...
Här är en förstoring på bild 1 som bevis på att det verkligen är en parkering. Notora också att det kostar typ 80 kr för en halvtimme. ;)
ja.... sådär nära lär man ju inte kunna parkera utan att skada bilarna. Men frågan är ju hur dom kom upp på de andra bilderna, det är en hiss på 1'an. Men på 2'an måste dom ha åkt upp dit ju. Eller så har web-tor fejkat det där, han är ju rätt grym på Photoshop.
Tvåan ser ju ut som ett helt vanligt parkeringshus, även om de gått lite till överdrift på översta våningen... :e
80 spänn för en halvtimme? Och huset är fullt av bilar? Jag förstår mig inte på folk...
KoTTeN skrev:
80 spänn för en halvtimme? Och huset är fullt av bilar? Jag förstår mig inte på folk...
Förklaringen ligger i att det är jäkligt ont om plats på Manhattan.
Därför bygger man på höjden. ;)
Kanske var det på grund av parkeringssvårigheterna som polisen hade så små bilar. :i
AHHHAHHAHA POLISBILEN!!! Fyfan vilka nice bilder. Har du postat fler ngnstans månntro?
Inte konstigt att det inte finns några bilar på manhattan utan bucklor. :e
magnusfernstrom skrev:
AHHHAHHAHA POLISBILEN!!! Fyfan vilka nice bilder. Har du postat fler ngnstans månntro?
Jag ska lägga in några bilder på min hemsida så småningom. Jag har går igenom en del av bilderna idag men det är runt 300 stycken så det tar lite tid.
Jag var till NYC för ett antal år sedan och jag känner att jag vill visa upp en svettig fickparkering :e
En annan rolig bild från New York.
Det är lag på att ha en skylt på restaurangtoaletterna med texten:
Employees must wash hands before returning to work
På Starbucks gick dom dock ett steg längre och förklarade i sex steg HUR man tvättar händerna.
Punkt 6 är lite otydlig men där står:
Turn off water – with paper towel