Tja, jag skulle inte ha nått emot att sitta med en fin whisky i ett såntdär engelskt slott i en rock, skön fåtölj, puffandes på en pipa och läsa nånting intressant.
Jag är 24, eller kanske 240?
Förstås ibland vill man bara supa, röka och leva till det som fan :)
CcascaMedlem sedan feb. 20005 891 inlägg
Bire skrev:
Den senaste tiden har jag inte haft lust med [...] hårdrock,
Jamen där ser man. Det kanske blir folk av dig också.
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggNu ser det riktigt illa ut...
Har just avslutat en tacomiddag i hemmet med Coca Cola Light som dryck, tackat nej till gratis krogmat med tillhörade svindyr whisky etc.. allt gratis, men jag valde hemmets nyktra vrå.
Jag har dessutom inte ens tänkt tanken på att lyssna på hårdrock i dag :(
Det ryktas tom att jag ska till IKEA i morgon, utan att handla...
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inläggMen Bire... det kanske är dags och bredda perspektiven... hitta andra intresseområden, man kan inte gilla samma saker hela livet igenom
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg
Bire skrev:
Den senaste tiden har jag inte haft lust med varken brännvinsdrickning eller hårdrock, nu har jag lite hårdrock på i bakgrunden jämfört med att spela högt så in i helvete. Men brännvinsdrickandet ororar mig mest! Varför tycker jag helt plötsligt att det inte är lika skoj att dricka mitt brännvin? Varför känns det som man bara slänger pengar & tid i sjön genom att dricka? Varför vill jag bara ta det lugnt & göra nyttiga saker under helgerna?
Du håller på att bli en jävla mes låter det som. Skärp till dig! x(
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inläggCoca-Cola Light..? :o
Jag är ledsen att behöva säga det, men du är bortom all räddning. Finns det nån ättestupa i Falutrakten?
frankofMedlem sedan jan. 20016 874 inlägg
Bire skrev:
*ryser*
Har du sökt läkarhjälp? kolla hormon nivån, testosteronet verkar ligga på en faligt låg nivå :x
BBendroMedlem sedan jan. 20013 039 inlägg
Bire skrev:
Och hur ställer du dig till dessa rykten då? Du måste väl motbevisa dom för böveln!
CcascaMedlem sedan feb. 20005 891 inlägg
Bendro skrev:
Och hur ställer du dig till dessa rykten då? Du måste väl motbevisa dom för böveln!
Det går inte. Enligt andra rykten som börjat cirkulera från 18-tiden ikväll så har Bire lagt in sig själv på Falu länssjukhus för att kirurgiskt avlägsna testiklarna. Ryktena säger att han får behålla ev. överskott i en gammal syltburk med formalin. Allt för att uthärda 19 timmar på IKEA "för att titta på gulliga gardinstänger och praktiska förvaringsserier".
obelixMedlem sedan sep. 20028 900 inlägg
hypatia skrev:
Bire är kär. :D
är sådana grova personangrepp tillåtna här??? §e
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inlägg
hypatia skrev:
Bire är kär. :D
:o
IKEA var en mindre mardröm..
700:- fattigare & det enda jag fick som jag ville ha var 4st 2-pack (4x15:-) av deras billigaste konsoller till en hylla jag ska sätta upp.
PPeddaMedlem sedan juni 20006 031 inlägg
Bire skrev:
IKEA var en mindre mardröm..
Skönt att höra.
Om du hade haft roligt så hade vi blivit riktigt oroliga. ;)
mikulMedlem sedan aug. 20013 824 inläggHa! ha! ha! Fjollunge Bire!!
Tur att jag tittade in så jag kan hjälpa...nä föresten RÄDDA dig.
En annan har återigen kommit in i den motsatta stråket & jag säger som en vis man sa: "I´m som proud of my private hell!" ;) (för er idioter som inte vet vem så va de Iggy pop!)
*tänker över kidnappningsplanerna över en grogg :birp*
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggI dag vaknade jag med världens baksmälla.. Huvudvärk, illamående, etc... Har inte druckit en droppe på 3v..
Är jag med barn trots allt???
obelixMedlem sedan sep. 20028 900 inläggkänner du sug för ovanliga saker?
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inlägg
obelix skrev:
känner du sug för ovanliga saker?
Va? Typ bögsex eller grönsaksorgier eller vad menar du?
Jag vill mest slappa & ta det lugnt..