Passa sig för vaddå? Fått körkort fastän du egentligen inte borde..? :)
Nu får ni passa er ute i trafiken!
Speciellt runt Uppsalatrakten ;)
16 svar · 449 visningar · startad av Gein
Nu får ni passa er ute i trafiken!
Speciellt runt Uppsalatrakten ;)
Passa sig för vaddå? Fått körkort fastän du egentligen inte borde..? :)
Nej, det är fan inte alls fredag!
hehe, jag är mer rädd för mig i trafiken än dig... om du fått kortet, grattis :)
fridan skrev:
Fått körkort fastän du egentligen inte borde..? :)
Kortet kommer i brevlådan om någon vecka förmodar jag. Och visst var jag värd det! :h Som jag körde! :p
Grattis! :bire
Grattis, för böveln! :) (y)
Grattis! Själv har jag runt 5 månader kvar, känns rätt gött faktiskt! :h
Själv har jag just fått brev från Vägverket med anmodan att skicka in papper & bild för nytt körkort. Tänk att det redan gått 10 år...!
Grattis! Den riktiga faran finns iof i Kalifornien just nu, och LA i helgen. Där ska man minsann akta sig... ;)
Hey Hey Hey! Grattis!
Grattis!
Har redan satt på extra reflexer och skaffat hjälm. :)
*Håller mig inne*
caze skrev:
Grattis! Den riktiga faran finns iof i Kalifornien just nu, och LA i helgen. Där ska man minsann akta sig... ;)
Den riktiga riktiga faran var nog forra helgen nar jag var ute och korde i Silverlake, det tog mig runt 10 minuter innan jag hade forstatt vilken som var gas och vilken som var broms.
Om du krockar med Y-buss när jag är på väg till flickvännen så ska du få se på french hot dog med EXTRA stark senap! x(
Gein skrev:
Kortet kommer i brevlådan om någon vecka förmodar jag. Och visst var jag värd det! :h Som jag körde! :p
Måste bara få göra dig lite besviken... du får bara en avi i brevlådan, sen får du gå till postkontoret och förnedra dig, för där sliter postkassörskan (okej, finns hannar också) det rekommenderade brevet åt dig, tittar på dig, tittar på kortet och sen hånskrattar en stund. SEN får du ditt kort - grattis! :birp
Körkort äger! Riktigt härligt att ha det ligga i plånboken hemma medans man åker buss eller cyklar :OO