Rosa rubriker - oväntat :l
Linda Skugge startar egen community
11 svar · 565 visningar · startad av ErrolFlynn
betyder det att vi slipper henne på resten av Internet nu?
Registrerade mig för att se vad hon har för påhitt den här gången.
Det _enda_ i communityväg var ett forum, resten var hennes blogg,olika artiklar och en massa annat.
Skitsida. ;)
stoffe-2k skrev:
betyder det att vi slipper henne på resten av Internet nu?
Såvitt jag vet så brukar väl bara Linda Skugge själv exponera sig på Expressens webbplats där också hennes yrkesblogg ligger, samt på hennes egen hemsida. Ja, och så här nu med då. Jag trodde faktiskt att du visste bättre än att Internet var så litet. Jag menar, det finns nog tillräckligt med sidor som du kan surfa på, utan att Linda är just där.
Vimp skrev:
Skitsida.
Nja, det är en helt vanlig community-/hemsida. Inte alls särskilt pjåkig om jag får säga det själv, man har ju helt klart sett värre, typ som ungefär varenda tråd i "Kolla min hemsida", med ett fåtal undantag. Men som sagt, alla har ju sin egen åsikt och vilja.
Blir man medlem i Linda Skugge?
Jag som trodde att svenska folket hade fått nog av kvinnan som inte kunde skriva en enda krönika utan ett personangrepp av något slag.
Hade hoppats att svenskarna skulle inse att hennes enda sätt att överleva är via ovannämda sätt, då hon aldrig har publicerat en krönika med någon form av vettigt innehåll.
Vimp skrev:
Registrerade mig för att se vad hon har för påhitt den här gången.
Det _enda_ i communityväg var ett forum, resten var hennes blogg,olika artiklar och en massa annat.Skitsida. ;)
Erkänn istället Vimp. Det är helt OK du kommer inte bli mindre gillad än vad du redan är.
Jag undrar vilka aktörer som annonserar på hennes sida: ;)
Impact skrev:
Erkänn istället Vimp. Det är helt OK du kommer inte bli mindre gillad än vad du redan är.
:r :l
colione skrev:
Hade hoppats att svenskarna skulle inse att hennes enda sätt att överleva är via ovannämda sätt, då hon aldrig har publicerat en krönika med någon form av vettigt innehåll.
Åja, det vet du nog inte så mycket om, eftersom du inte verkar vara så väldans insatt i hennes skriverier. Jag skulle på min höjd kunna tänka mig att du har råkat sett något hon har skrivit som tagits upp av övriga skvallermedia, i förbigående, men du har knappast gjort någon djupdykning i hennes övriga litterära verk.
Dessutom är inte "svenska folket" samma sak som "ett gäng pojkvaskrar/män som inte gillar feminister".