webForumDet fria alternativet

Antligen!

Småprat

8 svar · 438 visningar · startad av Okkido

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg
Frågan#1

Idag har jag antligen skrivit under kontraktet pa en lagenhet. Nu slipper jag aka bil (en snall tjej pa jobbet kor) 45 min till och fran jobb varje dag och jag slipper dela en studio med 2 andra. Nu ska jag kopa en sang sen slipper jag luftmadrassen som varit min sang de senaste 2 manaderna.

Lagenheten ar en sk. 'bachelor'. Skillnad mellan bachelor och studio har jag ingen aning om, men ca 40kvm, tva stora garderober, badrum med badkar, ett litet kok.

Runt om mig har jag en massa annu dyrare lagenheter som ar i valdigt gott skick, valdigt fint och sakert omrade. Gatan bredvid Beverly Dr. dar alla restauranger ligger och gatan efter det ar Rodeo Dr. dar alla kandisar shoppar.

Nu galler det bara att leta upp vilken granne det ar som delar ut det tradlosa natet och se om han/hon ar intresserad att fa halva sin rakning betald.

Och forresten, hade ni kopt en begagnad sang? Eller ar det nagot man borde skaffa nytt.

Och med detta vill jag... inte saga sa mycket alls. jag ar bara sa glad att antligen hittat en lagenhet som ar frash, nara till jobb och nara till det mesta.
Tack.

Medlem sedan sep. 2005406 inlägg

Grattis! (Y)

Jag hade köpt en sprillans ny säng! Fast har man inga ryggproblem kanske man kan köpa en beg.

Medlem sedan mars 20034 471 inlägg

Okkido skrev:

... Och med detta vill jag... inte saga sa mycket alls. jag ar bara sa glad att antligen hittat en lagenhet som ar frash, nara till jobb och nara till det mesta.
Tack.

Vad trevligt! :) Lycka till med sängjakten! Sådana här glada inlägg gör en själv glad också! :D

Medlem sedan sep. 20011 722 inlägg

Härligt!
Vet hur det känns att bo på luftmadrass, bodde själv runt två månader tillsammans med 4 personer och en hund i en källare till en restaurang. Själv bodde jag i rummet till elcentralen. Jag fick in sängen och sen hade jag ungefär 60*40 cm att stå på, plus 3 hyllor till alla mina ägodelar. Spännande tid... :)

Jag hade satsat på en ny säng, känns äckligt att ta över någon annans som man inte har en aning om.

Medlem sedan sep. 20026 425 inlägg

Grattis mannen.. det ordnade sig till slut :) (y)

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

Grattis! :)
Hört att du ska köpa en massa billiga musikgrejer åt mig tills nästa gång du åker hem f.ö! ;) :p

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Tankte isf kopa en sang och sen kopa en extra halvtjock madrass att lagga over.

Medlem sedan juli 20022 537 inlägg

Grattis :bire

Medlem sedan juni 200010 432 inlägg

Sängjäveln spelar väl ingen roll om den är ny eller begagnad. Madrassen däremot vore det ju fräschare med en ny en gammal ;)

Btw.. wtf gör du där borta?

260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
131 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)