webForumDet fria alternativet

Vilka personer skulle du (inte) kunna tänka dig bära på bröstet?

Småprat

11 svar · 649 visningar · startad av xtreme

Medlem sedan juli 20002 056 inlägg
Frågan#1

Genom att bära ett ansikte på någon person (med eller utan sträck över) säger rätt mycket. Såg någon för ett tag sedan som sprang runt med en t-shirt med George W. Bush som där var ett stort rött streck över vilket säker rätt mkt om hela USA. Någon av dom mest kända borde vara Che Guevara. Nämn några personer du skulle kunna tänka dig bära på bröstet och några du absolut inte skulle kunnan tänka dig?

Medlem sedan nov. 20016 480 inlägg

Anna kournikovas bröst skulle jag vilja ha på eller mot bröstet.

Annars så vore det inte helt fel med en stilig bild på snabelanders!
Fast i så fall ska det vara i sånt där ludet teddytyg.

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Bah, för att man tycker att Bush är en pajas betyder väl inte det att man dissar hela USA?

Däremot har jag och några polare i flera år planerat att trycka upp egna t-shirts: "Spriten räddade mig från Jesus". Lagom fyndigt i just den här stan. :e

Medlem sedan nov. 20011 551 inlägg

:stefan: skrev:

Däremot har jag och några polare i flera år planerat att trycka upp egna t-shirts: "Spriten räddade mig från Jesus". Lagom fyndigt i just den här stan. :e

Count me in på ett par :) flyttade från jkpg till Uppsala, same shit different city ;)

Jag skulle ALDRIG sätta på mig en tröja med che guevara, Fidel eller för den skull Hitler. Däremot skulle jag vilja ha Morihei Ueshiba - (O´sensei i Aikido) på magen.

Medlem sedan juli 200012 978 inlägg

Hylla snillen
En bild av Einstein eller någon av våra svenska innovatörer, skiftnyckel, tröskverket säkerhetsnålen, blixtlåset för att ta några exempel.

Medlem sedan juli 20023 617 inlägg

Nej tack: Hitler, Göran Persson, bassebhu
Ja tack: Mig själv, Bill Monroe, Fritz Kreisler

Medlem sedan nov. 20016 480 inlägg

fiddler skrev:

Nej tack: Hitler, Göran Persson, bassebhu
Ja tack: Mig själv, Bill Monroe, Fritz Kreisler

Det där tar jag som en komplimang. Vem vill sitta fastklistrad på en (s)tråkares tröja :P

Medlem sedan juni 20008 205 inlägg
Medlem sedan juli 20023 617 inlägg

bassebhu skrev:

Det där tar jag som en komplimang. Vem vill sitta fastklistrad på en (s)tråkares tröja :P

Nej inga slagverkare på mitt bröst!

Medlem sedan juli 20002 056 inlägg

:stefan: skrev:

Bah, för att man tycker att Bush är en pajas betyder väl inte det att man dissar hela USA?

Ok, kanske var lite att ta i ;) Tänkte ju mer på hur det styrs politiskt.

Många här säger att dom inte skulle kunna ha hitler på bröstet. Men om det fanns ett steck över honom liknande ghostbusters?

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

xtreme skrev:

Ok, kanske var lite att ta i ;) Tänkte ju mer på hur det styrs politiskt.

Många här säger att dom inte skulle kunna ha hitler på bröstet. Men om det fanns ett steck över honom liknande ghostbusters?

Hehe, en polare har en tröja med Bush far o son på, utformad som en annons ungefär. "Bush & son - Family Butchers [åsså årtalen de suttit som presidenter]" :e

Medlem sedan aug. 20039 340 inlägg

Jag skulle nästan kunna tänka mig att ha magnusfernstroms fot tryckt på en tröja!

271 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
128 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
138 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
129 ms — ändringar (db)