Skrikt och slagit med batong
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 646 visningar · startad av Vimp · sida 98 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →Suttit o pillat med min fotosida sen sist jag skrev.
Man blir aldrig nöjd men nu börjar det bli nåt iaf.
Lyssnat igen 5 Nightwish skivor och 1 Within Temptation.... samt lite annat som jag aldrig lyssnat på.
Idag blev jag tvungen att visa leg. på bolaget. Detta trots att mina 27 år i bagaget? Jag vet inte om man ska vara glad eller inte, en del dagar känns det skönt att man fortfarande ser ung ut men va fan, ser jag inte ut att vara över 20? :q
Man kanske ska vara glad trots allt, men det känns lite knasigt...
Idag har jag f.ö. klarat mig utan ett endaste koffeinpiller. Hurra för mig! :)
..druckit ännu flera öl på O'Learys medan jag såg Liverpool ta hem FA-cupfinalen. :birp
...givit mig själv träningsvärk! Men va fan, vad gör man inte för att sätta personbästa! :birp :D
... varit på gymmet där jag kom fram till att min ena bröstmuskel inte har läkt från den jävla skadan så jag fick nöja mig med triceps idag. x(
Winterlord skrev:
Samma sak som idag. Men den dagen var det bara ett "vanligt" pass. :)
...gått upp vid 5.30 enbart för att äta en redig frukost. 2 timmar senare startade det första av 3 specialträningspass som jag genomfört idag. Riktigt jävla kul men nu är jag riktigt jävla trött också. (blåmärkena har fått blåmärken) ;) :)
Ikväll blir det grillning och välförtjänt slappande. :)
Låter jävla skoj. :bire
Vad tränar du?
Vimp skrev:
Låter jävla skoj. :bire
Vad tränar du?
Winterlord ("Idag har jag..." 2006-03-07) skrev:
Kyokushin :)
http://www.martial-arts-info....
Slänger med ett video-clip.
Även om det gör ont ibland ( ;) ) så är det helt klart den både roligaste och mest givande "sport/träning" jag någonsin sysslat med. :)
Flugit från Cairns till Sydney. Hoho, jag tror de placerade mig fel. Jag satt i förstaklass eller nåt. Elektroniska säten! Hur gott som helst. Man kunde styra allt. :P
Firat FA-cupvinsten riktigt ordentligt...
...sminkat mig... jag började med att lägga en grund med våtrumsspackel och sedan helmatt väggfärg... Jag ska aldrig mer använda byxorna som trasa för att torka av händerna, verktygen och sen sätta mig på huk och måla... -> Kinden mot byxorna x(
För att sedan träffa en av mina nya grannar för första gången, ovetandes om hur jag egentligen ser ut :moose
...spelat en mycket spännande match på Madden 06 till 360. I sista perioden hände allt. Efter att ha haft en stor ledning fuckade jag upp det rejält med försvaret och de knappade inte bara in, de gick upp i 21 lika. 1,40 kvar på sista perioden, Mange tar emot recieven och löper hela planen, untouchable!!! Crowd went wild! (y)
Spelat mitt första airsoftspel för detta år.
Blå himmel, lite vind o fullt drag i bössan.
fiskat med döttrarna + kompisar, fick en pytteliten abborre :p
...klippt mig. :)
Eller ja, en frisör har "klippt till" mig. ;)
...tittat ut på snöfallet. :x x( :x x( :x x( :bla
Installerat Windows Media Player 11 på XP. ;)
Dryden skrev:
...tittat ut på snöfallet. :x x( :x x( :x x( :bla
:birp
Bara det inte åker österut x(
Insett att det vore coolt om hattar skulle bli på mode igen nån gång. Märkte detta efter man sett filmer som utspelade sig förr i tiden och nog är det synd att vi kastade bort den gamla goda hatten. Funktionell är den, och bättre än dom urfula mössor som folk går med idag fastän det är sommar(en hatt skyddar åtminståne från solen), eller kepsar för den delen.
Jaja, bara en liten nostalgiattack.
Kapten Haddock skrev:
Insett att det vore coolt om hattar skulle bli på mode igen nån gång. Märkte detta efter man sett filmer som utspelade sig förr i tiden och nog är det synd att vi kastade bort den gamla goda hatten. Funktionell är den, och bättre än dom urfula mössor som folk går med idag fastän det är sommar(en hatt skyddar åtminståne från solen), eller kepsar för den delen.
Jaja, bara en liten nostalgiattack.
Önskar att jag ahde haft modet att bära hatt själv, det är ju så sjuuuukt snyggt!
Senaste numret av king (maj) har en del om olika hattar, man blir ju verkligen sugen. :)
...upptäckt att jag nog måste ändra inriktning på exjobbet. Trist när man lagt mycket tid på saker som sedan visar sig inte fungerar. :(