Pedda skrev:
... klyvt ved.
Och gissa vad jag ska göra imorgon. Klyva mer ved.
Medelst handyxa hoppas jag ;) :p
17 993 svar · 1 288 666 visningar · startad av Vimp · sida 97 av 900
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →Pedda skrev:
... klyvt ved.
Och gissa vad jag ska göra imorgon. Klyva mer ved.
Medelst handyxa hoppas jag ;) :p
Kanske fått en lärlingsplats på ICA Meny och köpt öl.
... pratat med journalister...
aleborg skrev:
... pratat med journalister...
har läst detta. grattis på födelsedagen dude ;) (ironi)
devotion skrev:
kommit hem...
...efter att ha stått på mässa hela dagen. Och i morgon lär det bli ännu mer folk när ~32000 löpare ska samlas på samma ställe. ;)
Frågan är bara vad mina fötter säger om det här. Just nu värker de, och de lär värka mer i morgon förmiddag. Sen tar jag ut dem på en "promenad" i Göteborg så de lär nog vara lagom glada på mig i morgon kväll. :e
Dryden skrev:
...efter att ha stått på mässa hela dagen. Och i morgon lär det bli ännu mer folk när ~32000 löpare ska samlas på samma ställe. ;)
Frågan är bara vad mina fötter säger om det här. Just nu värker de, och de lär värka mer i morgon förmiddag. Sen tar jag ut dem på en "promenad" i Göteborg så de lär nog vara lagom glada på mig i morgon kväll. :e
Lycka till.... :moose
..tagit några premiäröl på O'Learys. Det gick att dricka öl där också. ;)
spelat som en kung på betapet.com ikväll
...gått upp tidigigt och ätit en statig frukost!
... haft tenta. :x
Jobbat 7 timmar övertid
handlat och diskat!
... just druckit dagens första öl som smakade underbart efter några timmar i vedhögen. :birp
....målat i mitt nya kök men tapeten som färgen skulle fastna på lossnade från väggen :( Så i kväll ska jag riva tapet och spackla :( :(
...varit på squvalp och tittat på studentikosa flytfartyg. :D
För de nyfikna: http://www.squvalp.se/
..grävt trädgårdsland!
...följt med herr Söderlund igen och kollat på salamander, snok och huggorm. Spännande! (y)
Besökt stadens badhus tillsammans med den minsta. :)
...har jag haft trevligt sällskap i Hågadalen. :)
aasah skrev:
Vad i all sin dar har du haft för dig!?! :o
Samma sak som idag. Men den dagen var det bara ett "vanligt" pass. :)
...gått upp vid 5.30 enbart för att äta en redig frukost. 2 timmar senare startade det första av 3 specialträningspass som jag genomfört idag. Riktigt jävla kul men nu är jag riktigt jävla trött också. (blåmärkena har fått blåmärken) ;) :)
Ikväll blir det grillning och välförtjänt slappande. :)